مدیران خودروعصر اعتبار

تخفیف ۳۴ درصدی به متقاضیان پروانه ساخت و گواهی پایان کار در مشهد

عصر ساختمان:اعضای شورای اسلامی مشهد با تخفیف ۳۴ درصدی به متقاضیان پروانه ساختمان، گواهی پایان کار و بدهکاران در این زمینه موافقت کردند.

تخفیف ۳۴ درصدی به متقاضیان پروانه ساخت و گواهی پایان کار در مشهد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، طرح دو فوریتی ارائه تخفیف 34 درصدی به متقاضیان پروانه ساختمان، گواهی پایان کار و بدهکاران در این زمینه در جلسه علنی روز سه شنبه شورای اسلامی شهر مشهد بررسی و به تصویب رسید.
    بر اساس این مصوبه افرادی که درخواست صدور پروانه ساختمان یا گواهی پایان کار ساختمانی دارند یا دارای بدهی معوقه در این زمینه هستند در صورت پرداخت نقدی مبلغ مورد نظر از سوم تا نیمه شعبان امسال از تخفیف مزبور برخوردار می گردند.
    شهردار مشهد در این باره گفت: این طرح به خاطر جذب سرمایه گذاران و تشویق آنان به ساخت و ساز و تشویق بدهکاران ساختمانی به تسویه حساب ارائه شده است.
    سید صولت مرتضوی افزود: در سال 'اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' باید زمینه رونق ساخت و ساز برای خروج از رکود در این صنعت فراهم شود که این تخفیف گامی در این راستا می باشد.
    وی اظهار کرد: علاوه بر آن به دنبال درآمدزایی نیز هستیم که پیش بینی می شود این طرح بین سه هزار و 800 تا چهار هزار و 200 میلیارد ریال برای شهرداری درآمد داشته باشد.
    محمود عامری فرد از اعضای شورای اسلامی مشهد در مخالفت با این طرح گفت: اصل کار و تخفیف باید برای مردم باشد ولی این طرح به بهانه مردم و در واقع برای یک پروژه متخلف به نام 'مشهد مال' ارائه شده است.
    یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد نیز در مخالفت با این طرح گفت: در صورت تکرار تخفیف ها در طول سال روند قانون شکنی تقویت می شود.
    برزو دبیریان افزود: عدالت اجتماعی در صورتی محقق می شود که این تخفیف ها در تمام طول سال اجرا شود نه برای حمایت از عده ای خاص و در مناسب های خاص.
    انسیه غفوری شعرباف از دیگر اعضای شورای شهر مشهد نیز در موافقت با این طرح گفت: این تخفیف ها منجر به رونق ساخت و ساز و رونق اقتصادی می شود.
    در پایان جلسه طرح مزبور با 11رای موافق و چهار رای مخالف به تصویب رسید.
    در این جلسه همچنین از 10 کارگر نمونه خدمات شهری و شهرداران نمونه مناطق مختلف مشهد قدردانی شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار