مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیته نظام فنی ساختمان کمیسیون عمران:

سرمایه‌ کلان سازندگان مسکن به جای ساخت و ساز در بانک ها خاک می خورد

عصر ساختمان- رئیس کمیته نظام فنی ساختمان کمیسیون عمران مجلس گفت: امروز بخشی از سرمایه های کلان سازندگان در بانک ها انباشت شده، از این رو دولت باید نسبت به جذب اعتبارات هزاران میلیاردی بخش خصوصی در بازار مسکن اقدام کند.

سرمایه‌ کلان سازندگان مسکن به جای ساخت و ساز در بانک ها خاک می خورد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، فرج الله رجبی رئیس کمیته نظام فنی و ساختمان کمیسیون عمران مجلس با اشاره به آینده بازار اجاره مسکن در کشور، گفت: وزارت راه و شهرسازی به دنبال تدوین و اجرای یک مجموعه ای از سیاست ها برای توسعه و تقویت بازار مسکن است.

    بسته عملیاتی وزارت راه برای ایجاد ثبات و آرامش در بازار مسکن

    نماینده مرم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به طور حتم اگر سیاست های وزارتخانه در سال های آینده به درستی انجام شود، می توان به ثبات و آرامش بازار مسکن امید داشت.دستگاه های اجرایی و مسئولان مربوطه باید به این مسئله توجه کنند که کلید توسعه اقتصادی و اشتغال زایی در دستان بازار مسکن است.

    رجبی تصریح کرد: به نظر من برای توسعه بازار مسکن به جای استفاده از اعتبارات دولت، باید از ظرفیت ها و سرمایه های بخش خصوصی استفاده کرد.

    بخش خصوصی رغبتی برای مشارکت در ساخت و ساز و توسعه بازار مسکن ندارند

    در شرایط کنونی مردم و بخش های خصوصی رغبتی برای مشارکت در ساخت و ساز و توسعه بازار مسکن ندارند، از این رو باید زمینه برای حضور سرمایه گذاران فراهم شود.بازار مسکن در شرایط کنونی نیازمند برنامه ریزی و ایجاد دورنما و چشم انداز روشن است، تا سرمایه گذاران با اطمینان در این جهت گام بردارند

    این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: در شرایط کنونی مردم و بخش های خصوصی رغبتی برای مشارکت در ساخت و ساز و توسعه بازار مسکن ندارند، از این رو باید زمینه برای حضور سرمایه گذاران فراهم شود.بازار مسکن در شرایط کنونی نیازمند برنامه ریزی و ایجاد دورنما و چشم انداز روشن است، تا سرمایه گذاران با اطمینان در این جهت گام بردارند.

    سرمایه‌ کلان سازندگان مسکن به جای ساخت و ساز در بانک ها خاک می خورد

    رئیس کمیته نظام فنی ساختمان کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: امروز بخشی از سرمایه های کلان سازندگان در بانک ها انباشت شده، از این رو دولت باید به جای جذب اعتبارات قلیل دولتی، نسبت به جذب و تزریق کردن اعتبارات هزاران میلیاردی بخش خصوصی اقدام کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار