مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی و تجاری در شهر جدید اندیشه

عصر ساختمان- بر اساس یکی از پروژه های گروه سرمایه گذاری مسکن، ساخت ۳۰۰ هزار متر مربع زیر بنا در قالب ۱۱۰۰ واحد مسکونی و ۱۰۰ واحد تجاری در قالب مشارکت با شرکت عمران شهر جدید اندیشه در دستور کار قرار گرفته است.

ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی و تجاری در شهر جدید اندیشه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، در دوازدهمین جلسه کمیته معماری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با حضور روزبه ظهیری مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن چهار طرح پیشنهادی شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن تهران و جنوب مورد ارزیابی قرار گرفت.
    بررسی دو طرح‌ پیشنهادی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران یعنی «مجتمع مسکونی بنفشه» و «مرکز شهر اندیشه» دستور کار نخست این نشست بود که با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تهران و معاون فنی و اجرایی جهت بررسی طرح‌های ارایه شده مورد بررسی قرار گرفت.
    پس از ارایه نظرات کارشناسی اعضای کمیته و طراح پروژه، مقرر شد طرح حاضر با اصلاحاتی در جلسه بعدی کمیته بررسی شود.
    پروژه بنفشه 2 واقع در فاز 3 شهر جدید اندیشه و قسمتی از پروژه احداث شده شهرک بنفشه است. متراژ زمین باقیمانده 15700 مترمربع است که 100 درصد بهای زمین به شرکت عمران اندیشه پرداخت شده است.
    پروژه مرکز شهر اندیشه نیز واقع در فاز 4 اندیشه و دارای 40 هکتار زمین با کاربری‌های مختلف است. متراژ زیربنای این پروژه برابر 484 هزار و 125 مترمربع با کاربری‌های مسکونی، تجاری، اداری، مذهبی و تفریحی است که ساخت 300 هزار متر مربع زیر بنا در قالب 1100 واحد مسکونی و 100 واحد تجاری در قالب مشارکت با شرکت عمران شهر جدید اندیشه در حال پیگیری است.
    دو طرح پیشنهادی بعدی که در کمیته معماری بررسی و ارزیابی شد، قطعات«75،74» و«77، 76»، پروژه ستاره کیش متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب بود. که پس از ارایه توضیحات کامل مدیران این شرکت و مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن، طراح این پروژه و نظرات کارشناسی اعضای کمیته، مقرر شد، با اصلاح طرح، این پروژه جهت اجرا به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب ارایه شود.
    قطعات 76 و 77 پروژه ستاره کیش با مساحت 8323 متر مربع در دو بلوک 12 و 15 طبقه و 189 واحد مسکونی احداث خواهد شد و قطعات 75 و 74 پروژه ستاره کیش نیز در دو بلوک است که بلوک 74 با مساحت 4166 متر مربع در 14 طبقه و 102 واحد مسکونی است و بلوک 75 نیز با مساحت 4191 متر مربع در 15 طبقه و 84 واحد مسکونی احداث خواهد شد.
    این طرح ها در حضور ظهیری مدیر عامل گروه سرمایه گذاری مسکن، مروج معاون توسعه فناوری و ساخت شرکت، شفیعی مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن و چند تن از کارشناسان معماری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه معماران کشور و کارشناسان معماری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار