مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر راه:

هیچ یک از فرودگا‌های کشور در شأن مردم ایران نیست

عصر ساختمان- اسلامی گفت: هیچ یک از فرودگاه‌های کشور در شأن مردم نیست و ۸۵ درصد از پرواز‌ها در ۸ فرودگاه بزرگ کشور انجام می‌شود که کیفیت لازم را ندارند.

هیچ یک از فرودگا‌های کشور در شأن مردم ایران نیست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه در روز‌های باقی مانده سال 97 مدیران باید برای ایام پر ترافیک نوروز اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند، گفت: مدیران باید مانند همیشه با نقش آفرینی و تلاش مضاعف یک سفر ایمن و آرام برای مسافران فراهم کنند.

    وی افزود: از تمام مدیران درخواست می‌کنم، به صورت یکپارچه و همزمان در فرودگاه اقدامات لازم را انجام دهند تا نقش آفرینی موثری را در ایام نوروز شاهد باشیم.

    اسلامی بیان کرد: مردم برای داشتن یک سفر هوایی ایمن و با آرامش، از ما سهم می‌خواهند و باید در این حوزه تمام اقدامات لازم را انجام دهیم.

    وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه جریان مدیریت در حال گردش است، گفت: هر فردی که سکان مدیریت را در تمام بخش‌ها بر عهده دارد باید نقش خود را به بهترین نحو ممکن ایفا کند.

    وی با بیان اینکه به لحاظ مدیریتی باید از نیرو‌های داخل خانواده فرودگاهی و یا دستگاه‌های دولتی استفاده کرد، گفت: ما باید توجه داشته باشیم که رشد سلسله مراتبی را در دستور کار خود قرار دهیم، زیرا که همین امر زمینه ساز افزایش انگیزه برای ارائه یک خدمات موثر می‌شود.

    بیشتر بخوانید: استقرار 24 ساعته نماینده ایرلاین‌ها در فرودگاه‌ها / ترمینال سلام خرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسد

    اسلامی افزود: تمام سعی ما باید این باشد که انگیزه خدمت و همچنین قابلیت عملکرد را به صورت روزافزون افزایش دهیم.

    وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: ما نیازمند آن هستیم که به شدت از رفتار‌های سنتی فاصله بگیریم و به سیستم‌های نو روی بیاوریم، زیرا که استفاده از سیستم‌های نوین نیاز امروزه ما است.

    وی با اشاره به اینکه رشد و تعالی به صورت جزیره‌ای اتفاق نمی‌افتد، گفت: باید در این بخش سیستم‌های یکپارچه وجود داشته باشد و بدون هماهنگی با دستگاه‌های دولتی نمی‌توانیم این اقدام را در دستور کار خود قرار دهیم، بنابراین همراهی و مشارکت تمام دستگاه‌ها و بخش‌ها در این حوزه ضروری است.

    اسلامی به ارتقای نیروی انسانی در صنعت هوانوردی اشاره کرد و افزود: نیروی انسانی و بها دادن به این بخش نقش بسیار موثری در بهبود صنعت هوانوردی دارد، زیرا که انسان محور بودن برای این حوزه بسیار تأثیر گذار است و برای ما اهمیت فوق العاده‌ای دارد، بنابراین رسیدگی به این بخش از مهم‌ترین تکالیف ما به شمار می‌آید.

    وی به سلامت اداری و مراقبت از بیت المال در تمامی محور‌ها اشاره کرد و گفت: باید در مصارف و استفاده از بیت المال دقت لازم را داشته باشیم و در تحقق درآمد‌ها نقش بهتری را ایفا کنیم.

    وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هیچ یک از فرودگاه‌های کشور در شأن مردم ایران نیست، گفت: 85 درصد از پرواز‌ها در 7 تا 8 فرودگاه بزرگ کشور انجام می‌شود، ولی هیچ یک از این فرودگاه‌ها در شأن مردم نیست و ما در این بخش راه زیادی را در پیش داریم.

    وی افزود: در شرکت فرودگاه‌ها باید به یکپارچه‌سازی سازمان‌ها توجه ویژه کنیم و همگرایی، همدلی و هم افزایی را در این حوزه تقویت کنیم و مطمئن باشیم که بدون هم افزایی و همدلی نمی‌توانیم به رشد و تعالی دست یابیم.

    اسلامی بیان کرد: مطالبه جدی ما در بخش هوایی این است که همدلی و هم افزایی را هر روز افزایش دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار