مدیران خودروعصر اعتبار

دعوت حناچی از اهالی قلم برای بررسی مفهوم «کار در شهر»

عصر ساختمان- شهردار تهران در آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌های شهری، بر اهمیت نقش اصحاب رسانه در حل مشکلات شهر تأکید کرد.

دعوت حناچی از اهالی قلم برای بررسی مفهوم «کار در شهر»
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، پیروز حناچی در آئین اختتامیه «سومین جشنواره رسانه‌های شهری» با بیان این‌که از دست‌اندرکاران این مراسم به خاطر فراهم کردن فضای تقدیر از جامعه حرفه‌ایِ کسانی که نسبت به شهر خود حساس هستند و قلم‌هایشان باعث ایجاد تغییر در شهر می‌شود، گفت: برج آزادی نتیجه استفاده از خرد جمعی بود و مجموعه برج آزادی نشان می‌دهد که وقتی از مردم و خرد جمعی برای یک کار کمک بگیریم، نتیجه نیز ماندگار خواهد شد.

    وی با بیان این‌که باید همگی در خصوص مفهوم کار در شهر، با این رویکرد که چه کارها و اقداماتی در شهر انجام شده یا می‌شود، به توافق برسیم، افزود: باید در این خصوص به اشتراک‌نظر برسیم و تا وقتی که این توافق حاصل نشده، مشکلات بسیاری خواهیم داشت.

    وی با بیان این‌که فقدان توافق در این خصوص باعث شد گاهی منابع را در مواردی هزینه کنیم که اولویت نداشتند و بعضاً سازه‌های بسیار بزرگی ساختیم، بی آن‌که تأثیرگذاری و بهره‌وری آن‌ها را ارزیابی کنیم، خطاب به اصحاب رسانه گفت: شما در این زمینه نقش دارید؛ وقتی می‌توانید با یک قلم جلوی تخریب خانه نیما را بگیرید، به این معنا است که می‌توانید کاری کنید تا همگی به معنا و مفهوم درستی از «کار» دست پیدا کنیم.

    حناچی با بیان این‌که به مرور باور کردیم که شهر می‌تواند و باید تبدیل به کارگاه ساختمانی شود؛ افزود: این در حالی است که کمتر کشوری را می‌بینیم که پایتخت آن تا این مقدار دستخوش تغییر شده باشد و باید با کمک شما اصحاب رسانه و قلم به ریشه‌ها و علت‌های این موضوع بپردازیم.
    در پایان مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌های شهری، با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تهران از پایگاه خبری - تحلیلی «شهر» که از هفته آینده قابلیت دسترسی دارد، رونمایی شد.

    همچنین سمیه ایمانیان (خبرنگار میراث فرهنگی)، سپیده رشیدپورایی (خبرنگار اجتماعی) و مژگان انصاری (خبرنگار شهری) ایسنا در این جشنواره حائز رتبه شده و لوح تقدیر خود را از شهردار تهران دریافت کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار