مدیران خودروعصر اعتبار

همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان در مشهد گشایش یافت

عصر ساختمان- پنجمین همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان با رویکرد ساختمانهای بلندمرتبه روز پنجشنبه طی مراسمی و حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی در مشهد گشایش یافت.

همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان در مشهد گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، رئیس شورای فناوریهای نوین ساختمانی کشور در این مراسم بهره گیری از فناوریهای نوین ساختمانی را ضروری توصیف و بیان کرد:
    بکارگیری فناوری می بایست در ایران تمامی مسائل روز را بطور کامل در بر گیرد.
    محمود گلابچی افزود: ساختمان برای مردم باید با اطمنیان بالایی ساخته شود تا ضریب امنیت اجتماعی ارتقا یابد. بر این اساس 'سبک سازی' در بنای ساختمانها به لحاظ حفظ ایمنی در برابر زلزله مورد تاکید است و می بایست این مهم بیش از پیش مورد اجرا و توجه قرار گیرد.
    رئیس شورای فناوریهای نوین ساختمانی ادامه داد: توجه به مباحث مربوط به حفظ محیط زیست نیز اولویت دیگر صنعت ساختمان است که باید در معماریهای ساختمانی به آن توجه شود.
    وی همچننی بر تاسیس رشته های ساختمانی با رویکرد نوین برای ارتقای صنعت ساختمان تاکید و بیان کرد: پنجمین همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان گامی برای پیشرفت و رفع نیازهای معماری است که باید در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد.
    مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان کشور نیز در این همایش گفت: کیفیت ساخت و ساز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا این مهم می تواند اثرات شرایط منفی را در حوزه اجتماعی کاهش دهد.
    حامد مانی فر افزود: پنجمین همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان به این علت در مشهد برگزار شد که دبیرخانه دائمی آن در خراسان رضوی است و این استان از ظرفیتهای فناوریهای نوین در حوزه صنعت ساختمان بهره مند است.
    وی ادامه داد: هدف دیگر برگزاری این همایش در مشهد رشد صنعت ساختمانی در این کلانشهر است و امید است برگزاری این همایش در دومین کلانشهر بزرگ ایران کمکی برای حل مشکلات شهرسازی این شهر باشد.
    همایش ملی فناوریهای نوین صنعت ساختمان به مدت دو روز به صورت کارگاههای آموزشی برای مسئولان وزارت راه و شهرسازی و به میزبانی سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی در حال برگزاری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو