مدیران خودروعصر اعتبار

معاون استاندار خراسان رضوی:

فرمانداران کمبودهای مدارس مسکن مهر را رفع کنند

عصر ساختمان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: فرمانداران باید حل کمبودهای مدارس در محدوده های واحدهای مسکن مهر را با جدیت پیگیری و رفع اشکال کنند.

فرمانداران کمبودهای مدارس مسکن مهر را رفع کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، دولت در زمینه درآمدهای مالی شرایط دشواری را تجربه می کند لذا باید در این بخش از ظرفیت بخش خصوصی به ویژه انبوه سازان استفاده کرد.
    وی در خصوص ساخت مدارس در کنار واحدهای مسکن مهر افزود: انبوه سازان باید از اداره کل نوسازی مدارس مجوز داشته باشند تا تعهدات بر عهده آنها، انجام شود.
    معاون استاندار خراسان رضوی گفت: اداره کل راه و شهرسازی نیز باید در زمینه واگذاری زمینهای آموزشی به ویژه در شهرهای جدید به آموزش و پرورش، اهتمام ویژه ای داشته باشد.
    وی افزود: شهرداریها به ویژه در حاشیه شهر نیز باید با آموزش و پرورش همکاری کنند تا از تبعات اجتماعی کمبود مدارس در این مناطق پیشگیری شود.
    صادقی ادامه داد: بر اساس ارزیابی انجام شده آموزش و پرورش خراسان رضوی در زمینه صیانت از حقوق شهروندی از جمله دستگاههای برتر است که ضمن قدردانی از برنامه های انجام شده در این بخش، لازم است تمهیدات لازم برای استمرار این روند اندیشیده شود.
    وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه پژوهش در نظام تعلیم و تربیت خراسان رضوی نیز گفت: لازم است در زمینه طرحهای پژوهشی که در این حوزه انجام می شود ارزیابی دقیق و مدونی صورت گیرد تا زمینه کاربردی شدن آنها در اقدامات اجرایی فراهم شود.
    معان استاندار خراسان رضوی همچنین در خصوص مهندسی آزمون سراسری ورود به دانشگاهها، رشد رتبه این استان در کنکور سراسری را حاصل تلاش همه جانبه تمامی بخشهای دستگاه تعلیم و تربیت ذکر و بیان کرد: با توجه به نوسانی که در زمینه کسب جایگاههای مختلف توسط دانش آموزان در سالهای متفاوت وجود داشته باید آسیب شناسی دقیقی در این خصوص انجام گیرد.
    وی افزود: حمایتهای لازم از نخبگان کنکوری باید مورد توجه باشد تا این استعدادها بتوانند به خوبی در مراحل بعدی افتخارآفرین شوند ضمن اینکه سایر دستگاهها و نهادها نیز می توانند در این بخش به نوبه خود با آموزش و پرورش همراه باشند.
    صادقی بر پیگیری تجلیل از دانش آموزان برتر و نخبه و همچنین برگزاری دوره های آموزشی ویژه دانش آموزان کنکوری مناطق محروم و حاشیه شهرها نیز تاکید کرد

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان ( https://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار