مدیران خودروعصر اعتبار

فرصت های تجاری بکر در صنعت ساختمان قطر پیش از جام جهانی ۲۰۲۲

عصر ساختمان- کنفرانس پروژه های آتی ساختمانی قطر همزمان با نمایشگاه ساختمان پروژه قطربرگزار می شود.

فرصت های تجاری بکر در صنعت ساختمان قطر پیش از جام جهانی ۲۰۲۲
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، کنفرانس پروژه های آتی ساختمانی قطرهمزمان با نمایشگاه ساختمان پروژه قطربرگزار می شود  و موضوعات زیر دراین کنفرانس مورد بحث قرار می گیرند:
         فرصت های سرمایه گذاران خارجی و محلی در بازار قطر
         ارزیابی گزینه های مالی موجود برای تأمین مالی پروژه های قطر
         پروژه های املاک و مستغلات پیش از جام جهانی 2022 FIFA
         فناوری و نوآوری ها برای آینده انرژی در قطر
         شهرهای هوشمند قطر و تغییر آینده
    نمایشگاه ساختمان پروژه قطربرگزار بعد از پانزده سال برگزاری موفق هم اکنون به یکی از مهمترین نمایشگاه های این صنعت در منطقه خاورمیانه مبدل شده و سالانه هزاران خریدار و تامین کننده از سراسر جهان برای حضور در بازار چند میلیاردی ساخت و ساز قطر در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند. پروژه قطر 2019، نیز با گروه های کالایی متنوع و گسترده برگزار خواهد شد.
    گروه های کالایی این نمایشگاه عبارتند از: صنایع ساختمان سازی صنایع برق نور پردازی گرمایش، تهویه و تهویه‌ مطبوع مدیریت زباله و بازیافت سیستمهای نظافت صنعتی و تجاری صنایع تولیدات فلزی و فولاد صنایع آلومینیوم محصولات و فن آوری شیشه و شیشه های دوجداره مدیریت امکانات صنایع بتن و مصالح ساختمانی صنایع مکانیک، برق و لوله کشی صنایع چوبی ماشین آلات سنگین سنگ، کاشی و سرامیک

    چشم انداز ملی قطربرای سال 2030 و جام جهانی 2022 از دلایل اصلی رشد صنعت ساخت و ساز در قطر در این سالهاست و اجرای مداوم پروژه های بزرگ توسعه در بخش های مختلف ساختمان، هتل داری، گردشگری، حمل و نقل، زیرساخت ها بخش ساخت و ساز باعث شده تا قطربه سریعترین بازار ساخت و ساز در منطقه خلیج فارس تبدیل شود. در سال 2017 مبلغ 26 میلیارد دلار برای پروژه های بزرگ در قطر اختصاص داده شده و این 47 درصد کل هزینه های قطر در این سال را تشکیل می دهد و در سال 2015, 60 درصد از واردات قطر مربوط به ساخت و ساز بود که در مجموع 19.7 میلیارد دلار شامل می شد. نمایشگاه پروژه قطر مهم‌ترین نمایشگاه این کشور در حوزه ساخت و ساز و صنایع مرتبط است که به ابزاری کارامد جهت نفوذ سریع به بازار سودآور ساخت و ساز این کشور شده است. شانزدهمین نمایشگاه تجهیزات و مصالح ساختمانی پروژه قطر در تاریخ 9 الی 11 اردیبهشت 1398 برگزار می شود.
    شانزدهمین نمایشگاه تجهیزات و مصالح ساختمانی پروژه قطر در تاریخ 9 الی 11 اردیبهشت 1398 در مرکز نمایشگاههای بین المللی دوحه برگزار میشود. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این نمایشگاه با شماره 02142917200 شرکت نمایشگاهی اوژن تماس حاصل نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار