مدیران خودروعصر اعتبار

زمان‌بندی تحویل قراردادهای ۵ برگی ضد جعل اعلام شد

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران پردیس زمان‌بندی تحویل قراردادهای ۵ برگی ضد جعل مسکن مهر پردیس را اعلام کرد.

زمان‌بندی تحویل قراردادهای ۵ برگی ضد جعل اعلام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، مهدی هدایت ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در شرکت عمران پردیس گفت: اکثر قریب به اتفاق پروژه‌های مسکن مهر در فازهای 5، 8، 9 و 11 باز فعال و تصمیمات عملیاتی و اجرایی در راستای تکمیل پروژه‌ها و تحویل واحدها به متقاضیان انجام و برنامه‌ریزی شده است.

    وی افزود: در سه ماهه اخیر برنامه‌ریزی و زمان‌بندی تحویل بلوک‌های پروژه‌های این مسکن مهر انجام شده و به تدریج زمان‌بندی آن اعلام رسمی خواهد شد، همچنین شاهد چاپ قراردادهای واگذاری مسکن مهر (پنج برگی) و دعوت از متقاضیان برای تحویل قراردادها که باتوجه به ظرفیت‌های مکانی کارگزاری روزانه نزدیک به سیصد نفر، تحویل قراردادها انجام شده است.

    مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: تحویل 3 هزار واحد در بلوک‌های آماده سکونت در فازهای مختلف نیز انجام شده است.

    هدایت گفت: قراردادهای رسمی واگذاری مسکن مهر (پنج برگی) کلیه متقاضیان فاز 11 تا پایان سال چاپ و به امضای پیمانکار مربوطه و شرکت عمران شهر جدید پردیس می‌رسد و نیز قراردادهای رسمی واگذاری مسکن مهر (پنج برگی) متقاضیان فازهای 5، 8 و 9 تا پایان اردیبهشت 98 چاپ و به امضای پیمانکار مربوطه و شرکت عمران شهر جدید پردیس می‌رسد.

    وی اضافه کرد: کلیه متقاضیانی که تا 25 اسفند ماه سال 97 از مبالغ باقی‌مانده آورده متقاضیان، حداقل 40 میلیون ریال واریزی داشته باشند، مشمول مقررات تقسیط آورده مابقی در زمان تحویل قرارداد واگذاری مسکن مهر (5 برگی) خواهند شد و متقاضیان می‌توانند مابقی آورده خود را در اقساط 6 ماهه، حداکثر تا زمان تحویل واحد خود تکمیل کنند.

    هدایت افزود: کلیه متقاضیانی که آورده خود را تا 25 اسفند ماه سال 97 تکمیل نمایند، در اولویت تحویل قراردادهای واگذاری مسکن مهر می‌باشند. این قراردادها در فاز 11 حداکثر تا 15 اردیبهشت سال 98 و در سایر فازها حداکثر تا 15 خرداد ماه سال 98 تحویل داده خواهد شد و کلیه واحدهای کارگزاری موظف به رعایت مفاد این اطلاعیه می‌باشند و همکاری لازم با متقاضیان محترم صورت می‌گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار