مدیران خودروعصر اعتبار

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

سازندگان مسکن مهر سرپل ذهاب باید از مردم عذر خواهی کنند

عصر ساختمان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: سازندگان مسکن مهر سرپل ذهاب باید از مردم بابت ساخت این ساختمان های بی کیفیت عذرخواهی کنند و از قوه قضاییه خواستار پیگیری موضوع و برخورد با مقصرین هستیم.

سازندگان مسکن مهر سرپل ذهاب باید از مردم عذر خواهی کنند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا ، مهرداد سالاری‌ در خصوص علل تاخیر در اتمام پروژه مقاوم سازی ساختمان های مسکن مهر شهید شیرودی شهرستان سرپل ذهاب افزود: باتوجه به اینکه ما نمی توانستیم اجازه دهیم مردم در این ساختمان های بی کیفیت زندگی کنند به همین دلیل مجبور شدیم سه بلوک از آنها را تخریب کنیم لذا ناچار شدیم نسبت به مقاوم سازی کل بلوک های باقی مانده اقدام کنیم که این مساله باعث طولانی شدن مدت زمان بازسازی این مجموعه مسکن مهر شد.

    وی اظهار داشت: اگر این مقاوم سازی انجام نمی شد ممکن بود خدای ناکرده در حوادث بعدی شاهد فجایع بزرگتری می شدیم.
    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: به دستور استاندار کرمانشاه تمام بلوک های باقی مانده مورد ارزیابی فنی قرار گرفت و عملیات مقاوم سازی اسکلت ساختمان های باقی مانده مسکن مهر که هزینه بالایی نیز برای دولت در پی داشت، انجام گردید.
    سالاری، ضمن عذرخواهی از مردم بابت طولانی شدن روند بازسازی و مقاوم سازی مسکن مهر شهید شیرودی افزود: در این مدت گرفتاری هایی برای ساکنین این ساختمان ها ایجاد شد که حاصل ساخت یکسری مسکن مهر بی کیفیت در گذشته بود و ضرورت داشت در مقام سازی آنها دقت بیشتری شود تا در آینده دیگر شاهد چنین فجایعی نباشیم.
    براساس اعلام مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ؛ مجموع بلوک های مسکن مهر سرپل ذهاب 21 مورد است که عملیات اجرایی همه بلوک ها شروع شده و 2 بلوک به صورت کامل به اتمام رسیده و 6 بلوک هم تا پایان سال تمام می شود.
    زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان سال گذشته در11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
    این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 932 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 104 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.
     
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار