مدیران خودروعصر اعتبار

آماده باش یگان حفاظت از اراضی استان در تعطیلات نوروزی

رفع تصرف از ۹۷ مورد اراضی ملی و دولتی به ارزش ۶۶۳ میلیارد ریال

عصر ساختمان- حمیدرضا امیرخانی ضمن ارائه گزارشی از میزان رفع تصرفات اراضی ملی و دولتی توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خواستار اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از تصرفات احتمالی در ایام نوروز ۹۸ شد.

رفع تصرف از ۹۷ مورد اراضی ملی و دولتی به ارزش ۶۶۳ میلیارد ریال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا امیرخانی ضمن ارائه گزارشی از میزان رفع تصرفات اراضی ملی و دولتی توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خواستار اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از تصرفات احتمالی در ایام نوروز 98 شد.

    مدیرکل راه وشهرسازی استان با ارائه گزارشی از رفع تصرفات اراضی دولتی طی سال 97 و احکام اجرایی در این خصوص گفت: اداره کل راه وشهرسازی در سال 97 تاکنون نسبت به تعداد 68 فقره اجرای احکام، خلع ید و قلع و قمع به متراژ 518 هزار و 593 مترمربع به ارزش حدود 480 میلیارد ریال نموده است.

    امیرخانی در راستای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی دولتی و رفع تصرفات فوری این اراضی ملی بیان داشت: طی سالجاری تعداد 97 فقره زمین به متراژ 437 هزار مترمربع و به ارزش حدود 663 میلیارد ریال با همت حوزه املاک و حقوقی این اداره کل و هوشیاری عوامل یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان رفع تصرف فوری شده است.

    مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و مساعد بودن شرایط برای افراد سودجو و فرصت طلب به منظور تجاوز به اراضی ملی و دولتی و تصرف در آنها خواستار اقدامات پیشگیرانه در خصوص تصرفات اراضی ملی و دولتی در ایام نوروز شد.

    وی گفت: در ایام تعطیلات نوروز روزانه 21 اکیپ در کل شهرستانهای تابعه اقدام به گشت زنی و 3 اکیپ از استان نیز هر روزه به کلیه شهرستان ها جهت کنترل و نظارت بر عملکرد گشت ها اعزام می شوند.

    در مجموع، همه روزه از تاریخ 28 اسفندماه سال 97 تا 17 فروردین ماه سال 98 تعداد 24 اکیپ در سطح استان جهت پیشگیری از تصرفات اراضی ملی و جلوگیری از اقدامات احتمالی متصرفین اقدام به گشت زنی می کنند.

    گفتنی است این اراضی عمدتا در شهرستانهای کاشان، لنجان، آران وبیدگل، فریدن، بوئین ومیاندشت، نجف آباد، خوانسار، مبارکه ، اردستان، دهاقان، نطنز، گلپایگان، شهرضا، سمیرم، نجف آباد، شاهین شهر و میمه، نیک آباد و کوهپایه، اصفهان، نائین، خوروبیابانک و فریدونشهر رفع تصرف شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار