مدیران خودروعصر اعتبار

نایب رئیس شورای بوشهر:

افزایش تعامل نظام مهندسی ساختمان با شهرداری ضروری است

عصر ساختمان:نایب رئیس شورای شهر بوشهر گفت: برای بهبود کیفیت ساخت و ساز در بندر افزایش تعامل نظام مهندسی ساختمان و شهرداری این شهر ضروری است.

افزایش تعامل نظام مهندسی ساختمان با شهرداری ضروری است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، مهرزاد آسایش روزشنبه نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر که با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی برگزار شد افزود: نظام مهندسی با ترکیب جوان و با دانش خود می تواند همیار مدیریت شهری در ساخت و ساز باشد.
    وی بیان کرد: رسیدن به کیفیت مطلوب در ساخت و ساز و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های عظیم ملی که سالانه در این عرصه هزینه می‌شود از طریق مشارکت و همکاری شهرداری و نظام مهندسی ساختمان تحقق پیدا می کند.
    وی ادامه داد: با توجه به اینکه نماهای خارجی برای ساختمان ها مد شده ولی در نظرسنجی های بسیار شهروندان خواستار استفاده از نماهای بومی و اسلامی درخیابانهای اصلی شهر هستند که برای تحقق این مهم باید راهکار مناسبی اندیشیده شود.
    آسایش یادآور شد: نظام مهندسی ساختمان بازوی توانمند نظارتی درکنترل کیفیت ساخت و ساز است و گسترش ارتباطات شهرداری و نظام مهندسی علاوه بر تحقق اجرای طرحهای عمران شهری به صورت علمی و مهندسی می‌تواند، زمینه ساز استفاده از فناوری‌های نوین برای صنعتی کردن ساخت و ساز شهری در بوشهر باشد.
    نایب رئیس کمیسیون عمران شورا نیز باتاکید بر نیاز ورود سازمان نظام مهندسی درساماندهی بافت قدیم بوشهر گفت: نظام مهندسی ساختمان سازمانی مهم در ارتقا کیفیت منظر شهری است و باید از نهایت ظرفیت آن استفاده شود.
    علی اکبرشمسا تاکید کرد: ورود سازمان نظام مهندسی ساختمان برای احیای بافت قدیم بوشهر به عنوان یک سند هویتی ارزشمند حائز اهیمت زیادی است و باید آن را جدی بگیرد.
    رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: برخی شهروندان بوشهری نسبت به شهروندان از نحوه آزمایش ژئوتکنیک گلایه دارند که با این شرایط، بازنگری دراین آزمایش الزامی شده است.
    نصرالله اسدی بیان کرد: نظارت از مهم‌ترین ارکان ساخت و ساز طرحهاست و بسیاری از مشکلات در سطح شهر جز با تعامل و همکاری شورا ، شهرداری و نظام مهندسی میسر نمی شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو