مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار بوشهر:

۶۵۰۰ واحد مسکونی جدید در استان بوشهر ساخته می‌شود

عصر ساختمان- استاندار بوشهر گفت: در راستای تامین مسکن متقاضیان، امسال ۶۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر شامل ۲ هزار واحد در عالیشهر و ۴ هزار و ۵۰۰ واحد در سیراف ساخته می‌شود.

۶۵۰۰ واحد مسکونی جدید در استان بوشهر ساخته می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، عبدالکریم گراوند در نشست بررسی وضعیت طرح‌های راه و شهرسازی استان بوشهر، با بیان اینکه وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان بوشهر بهبود یافته است اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز افزون بر 10.4 میلیون تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان بوشهر ثبت شده که نقش راهداری و پلیس راه در کنترل ترافیک و مشکلات محورها قابل تقدیر است.

    وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده به منظور اسکان گردشگران در ایام تعطیلات نوروز، گفت: در تعطیلات نوروزی تدارکات خوبی برای کنترل ترافیک، اسکان و خدمات سفر در استان بوشهر انجام شده است.

    استاندار بوشهر با اشاره به آبگیری چهار کیلومتر از جاده ساحلی گناوه به بوشهر در هنگام بارندگی افزود: این محور باید بهسازی شود که ازدیاد پلها و ارتفاع بخشی به خط پروژه از پیش بینی‌های محور ساحلی بوشهر به گناوه است.

    گراوند با تاکید بر ضرورت رونق بخشیدن به گردشگری دریایی تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر گردشگری دریایی است که در این راستا زیرساخت‌های مهمی در شهرها و روستاها انجام شده و نیز مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است.

    وی با تاکید بر تسریع در ساخت اسکله کنگان تصریح کرد: برای ساخت این اسکله 100 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که بخشی از آن نیز تخصیص یافته است.

    استاندار بوشهر از ساخت واحدهای مسکونی در عالیشهر و سیراف خبر داد و بیان کرد:  امسال شش‌هزار و 500 واحد مسکونی در استان بوشهر شامل 2 هزار واحد در عالیشهر و 4 هزار و 500 واحد در سیراف برای پاسخگویی به سرریز جمعیت شهرهای نخل تقی و عسلویه ساخته خواهد شد.

    عبدالکریم گراوند با تاکید بر رعایت ضوابط زیست محیطی در شهر جدید سیراف، افزود: برخی خسارت‌ها در مواقع بحران ناشی از عدم دقت و رعایت ضوابط در گذشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو