مدیران خودروعصر اعتبار

تودیع و معارفه رئیس سازمان ملی زمین و مسکن انجام شد

عصر ساختمان:مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان ملی زمین و مسکن صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونت‌های این وزارتخانه برگزار شد.

تودیع و معارفه رئیس سازمان ملی زمین و مسکن انجام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایلنا، محمد پژمان در مراسم تودیع خود با بیان اینکه در طول این سال‌ها شاهد تلاش همکارانم در حوزه ستادی و ادارات کلی استانی بودم گفت: معتقدم مهم‌ترین اقدام در سازمان سروسامان دادن به کارهای نیمه تمام است.

    وی با بیان اینکه انبوهی از کارهای نیمه تمام در سازمان ملی زمین و مسکن وجود دارد گفت: معتقدم به اندازه طول تاریخ عمر این سازمان برنامه و کار نیمه‌تمام وجود دارد.

    معاون سابق وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: پرونده‌های باز موجب ناراحتی مردم و دولت می‌شود بنابراین برای مراعات حقوق مردم و دولت باید تلاش شود.

    وی ادامه داد: اگر در این مدت ارتقا کمی و کیفی در کارها انجام شده نتیجه تلاش همکارانم بوده است.

    پژمان با بیان اینکه در این مدت حتماً نقایص و لغزش‌هایی هم وجود داشته است گفت: هیچگاه به خودم اجازه نداده‌ام که خارج از چارچوب‌ها اقدام کنم و اگر نقایصی وجود داشته عذرخواهی جدی دارم.

    همچنین حمیدرضا عظیمیان رئیس جدید سازمان ملی زمین و مسکن در مراسم معارفه خود با بیان اینکه براساس هزینه‌ای هک ملت ایران برای من انجام دادند در طول 33 سال به تجربیات زیادی رسیدم گفت: من یک مدیر سیستماتیک هستم و براساس برنامه عمل می‌کنم و معتقدم این روش‌ها سریع‌ترین راه برای رسیدن به اهداف است.

    وی افزود: کار با کیفیت و کمیت شفافیت و انضباط مالی را از همکاران انتظار دارم و معتقدم باید با نگاه غیر تجاری به حل مشکلات مردم فکر کرد.

    عظیمیان تاکید کرد: وظیفه داریم بدون توجه به مسائل بخشی و شخصی خودمان نهایت ارائه خدمات به مردم را داشته باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار