مدیران خودروعصر اعتبار

آیت الله سعیدی:

با ساخت و سازهای غیرقانونی برخورد شود

عصر ساختمان- نماینده ولی‌فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه کارهای مختلف در نظام اسلامی باید بر اساس موازین اسلامی دنبال شود، اضافه کرد: اگر افراد بخواهند با دخالت‌های خود موجب اجرای کارهای غیراسلامی شوند باید مقابل آن‌ها ایستادگی شود، همانند برخی ساخت و سازهایی که در شهرها انجام می‌شود اما مخالف با قانون است و مصلحت در آن شهر و مجموعه این نیست که چنین اقدامی صورت گیرد.

با ساخت و سازهای غیرقانونی برخورد شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی 29 فروردین ماه در دیدار با مسئولان اداره‌کل بنیاد مسکن استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر انجام شد، با بیان اینکه ریشه برکاتی همچون بنیاد مسکن و رفع نیاز مسکن محرومان به انقلاب اسلامی برمی‌گردد، اظهار کرد: بنیاد باید با نگاهی انقلابی و محتوایی اسلامی به دنبال رفع نیازهای محرومان باشد.

    وی با تاکید بر اینکه کارهای مختلف در نظام اسلامی باید بر اساس موازین اسلامی دنبال شود، اضافه کرد: اگر افراد بخواهند با دخالت‌های خود موجب اجرای کارهای غیراسلامی شوند باید مقابل آن‌ها ایستادگی شود، همانند برخی ساخت و سازهایی که در شهرها انجام می‌شود اما مخالف با قانون است و مصلحت در آن شهر و مجموعه این نیست که چنین اقدامی صورت گیرد.

    تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) گفت: توقع مردم از نیروهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این است که با روحیه انقلابی و تکیه بر موازین اسلامی کارهای خود را دنبال کنند.

    وی با بیان اینکه اگر به دنبال کار اسلامی هستیم نباید خلاف عقل و شرع عمل کنیم، اظهار کرد : سیل اخیر که پس از صد سال در کشور رقم زده شد تجربه بزرگی را برای ما به یادگار گذاشت مبنی بر اینکه اگر ما سهمی را از طبیعت گرفتیم طبیعت نیز روزی سهم خود را پس خواهد گرفت.

    آیت‌الله سعیدی بر لزوم پرهیز مجموعه‌های مختلف از ساخت و سازهای آسیب‌پذیر تاکید کرد و یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید به رسالت اصلی خود که رفع نیاز محرومان است توجه و از اشتهای کاذب افراد برای مسکن‌دار شدن و داشتن مسکن‌های متعدد پرهیز کند.

    نماینده ولی‌فقیه در استان قم با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌ها در بلند مدت باید به صورت مستمر به سیل‌زدگان خدمت‌رسانی کنند، تصریح کرد: سیل‌زدگان از برخی دستگاه‌ها توقع دارند که تا برگشتن به وضعیت اولیه خود در کنار آن‌ها باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو