مدیران خودروعصر اعتبار

رییس اداره کل ساختمان بانک مسکن خبر داد

انعقاد قرارداد برای ساخت شعب جدید بانک مسکن

عصر ساختمان- رییس اداره کل ساختمان بانک مسکن آخرین اخبار مربوط به احداث شعب جدید این بانک در سال ۹۸ را اعلام کرد.

انعقاد قرارداد برای ساخت شعب جدید بانک مسکن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، اسحاق خاکی، رییس اداره کل ساختمان بانک مسکن  با بیان اینکه احداث شعب جدید از جمله فعالیت‌های این اداره است گفت: همواره در مناطقی که تقاضا برای دریافت خدمات از شعب بانک مسکن از ظرفیت شعب موجود بیشتر است و یا در مکان‌هایی که تقاضا در آن‌ها وجود دارد اما شعب مورد نظر وجود ندارد بانک مسکن اقدام به رایزنی و انجام مقدمات لازم برای احداث شعب جدید در این نواحی می‌کند.

    وی با بیان اینکه بانک مسکن به صورت متوالی اقدام به نیازسنجی در خصوص فعالیت شعب و همچنین نیاز به احداث شعب جدید در نواحی مختلف می‌کند، خاطرنشان کرد: براساس هدف‌گذاری صورت گرفته برای احداث شعب جدید بانک مسکن در نواحی مختلف، هم‌اکنون احداث شعب موردنیاز در دستور کار قرار گرفته و در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار برای آغاز عملیات اجرایی احداث شعب است.

    وی خاطر نشان کرد: موضوع احداث شعب جدید بانک مسکن در نواحی پرتقاضا در اشکال مختلف در حال پیگیری است؛ در برخی از استان‌ها این نیاز در قالب تامین ساختمان برای راه‌اندازی شعبه جدید مطرح است؛در برخی دیگر املاک کلنگی در اختیار بانک به محل احداث شعبه جدید اختصاص می‌یابد و در برخی دیگر برخی از شعب بانک که نیاز به بازسازی و نوسازی دارند مورد احداث مجدد قرار خواهند گرفت.

    خاکی افزود: هم‌اکنون این موضوع در مرحله فرآیند انجام مناقصه به منظور انتخاب پیمانکار و انعقاد قرار داد برای شعب جدید الحداث(شعبی که قرار است ساختمان آن‌ها احداث شود)، قرار دارد تا مطابق با برنامه‌ریزی به عمل آمده در سال 98 عملیات احداث شعب جدید مورد نیاز آغاز شود.

    وی با بیان اینکه براساس برآوردها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده زمان بهره‌برداری از این شعب که هم‌اکنون در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار دارند ابتدای سال 99 است؛ افزود:یکی دیگر از موضوعاتی که در برنامه‌های عملیاتی سال 98 مورد نظر است بحث ادغام و انحلال برخی از شعب بانک مسکن در مناطقی است که ظرفیت ارایه خدمات بیش از نیاز متقاضیان، مراجعان و مشتریان است؛تا از این طریق بتوان از توان و نیروی مالی و غیرمالی بانک در نواحی پرتقاضا استفاده کرد.

    خاکی خاطرنشان کرد: مبنای تصمیم‌گیری برای موضوع ادغام و انحلال برخی شعب که با هدف ارایه بهینه خدمات و متناسب با حجم نیاز در برنامه‌های عملیاتی بانک مسکن طی سال 98 گنجانده شده است در واقع مبانی مالی است و براساس مبانی مالی مسوولان مربوطه در بانک نسبت به ادغام و انحلال برخی شعب و ایجاد شعب جدید تصمیم‌گیری خواهند کرد.

    وی افزود: با اینحال، پس از تصمیم‌گیری در خصوص انحلال و ادغام شعب تصمیمات به اداره ساختمان نیز ارایه وابلاغ می‌شود تا در بخش‌هایی که در زیرمجموعه این اداره گنجانده می‌شود اقدامات لازم به عمل آید.

    در واقع پس از تصمیم‌گیری براساس مبانی مالی، اداره ساختمان نیز به لحاظ ساختمانی اقدام به معرفی شعب کم‌کارکرد می کند؛ اما انحلال و ادغام شعب در واقع در زیرمجموعه اداره امور شعب قرار می‌گیرد.

    خاکی احداث شعب جدید را در راستای اهدافی همچون پاسخ به نیاز متقاضیان استفاده از خدمات بانک مسکن در نواحی مختلف که شعب بانک مسکن با فاصله مکانی از آن‌ها قرار دارد و همچنین اقدام برای نوسازی شعب قدیمی و جایگزینی مکان شعبه با ساختمان جدید‌التاسیس اعلام کرد.

    بنا بر اعلام وی بانک مسکن به صورت مداوم مطالعاتی در خصوص میزان نیاز مناطق مختلف کشور برای دریافت خدمات بانک مسکن انجام می‌دهد وبر این اساس اقدام به ادغام یا انحلال شعب کم بازده و در مقابل تاسیس شعب مورد نیاز در نواحی پرتقاضا می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار