مدیران خودروعصر اعتبار

در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

دیدار معاونان مسکنی وزارت راه و شهرسازی با معاون وزیر محیط‌زیست و شهرسازی ترکیه

عصر ساختمان- دیدار معاونان مسکنی وزارت راه و شهرسازی با معاون وزیر محیط‌زیست و شهرسازی ترکیه/انجام مذاکره دوجانبه در حوزه مسکن و شهرسازی بین دو کشور ایران و ترکیه

دیدار معاونان مسکنی وزارت راه و شهرسازی با معاون وزیر محیط‌زیست و شهرسازی ترکیه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی و معاونان وزارتخانه در حوزه های مسکن و ساختمان، سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت بازآفرینی شهری ایران و سایر مدیران کل مربوطه با معاون وزیر محیط زیست و شهرسازی جمهوری ترکیه و هیات همراه  در خصوص همکاری های مشترک دو کشور در حوزه های مسکن و شهرسازی، دیدار و گفتگو کردند.

    در این نشست دو طرف در خصوص همکارهای‌های مشترک در احداث واحدهای مسکونی در بافت‌های ناکارآمد شهری، شهرهای جدید و دیگر مناطق با هم به گفتگو و تبادل‌نظر نشستند. همچنین در این نشست، راهکارهایی در خصوص صدور خدمات فنی و مهندسی به صورت مشارکتی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

    بازدید از یکی از نمونه‌های مناطق بافت‌فرسوده در منطقه 12 تهران، بازدید از پروژه‌های شهرسازی در شهر جدید پرند از دیگر برنامه‌هایی است که برای روز نخست دیدار هیات ترکیه‌ای با مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی در نظر گرفته شده است.

    همچنین مقرر شده تا فردا صبح؛ سوم اردیبهشت، هیات ترکیه‌ای به مدیریت فاطما وارانک معاون محیط‌زیست و شهرسازی جمهوری ترکیه با مهندس محمد اسلامی دیدار و گفتگو کند. از دیگر برنامه‌هایی که برای فردا در نظر گرفته شده است ملاقات با دکتر کلانتری رییس سازمان محیط زیست و نشست تخصصی در حوزه محیط‌زیست و مسائل مربوطه است.

    در نشست تخصصی که امروز دوم اردیبهشت‌ماه در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، از سوی جمهوری اسلامی ایران؛ مازیار حسینی معاون مسکن و ساختمان، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، سیدمحمد پژمان مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، مهری صفری مشاور امور بانوان وزیر راه و شهرسازی، احمد خرم، عباس فرهادیه مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری مسکن، منصور نویریان مدیرکل دفتر توسعه مهندسی، اکبری عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر مدیران کل مرتبط حضور بهم رساندند.

    همچنین از سوی هیات ترکیه ای در نشست فوق، فاطما وارانک معاون وزیر محیط زیست و شهرسازی جمهوری ترکیه، یاسین کالم مدیرکل خدمات حرفه‌ای، هرالی اجر مدیرکل اتحادیه اروپا و روابط خارجی، مصطفی لونت سونگور معاون رییس اداره انبوه‌سازی مسکن، چنگیز تایلان بایکارا رییس اداره اتحادیه اروپا و روابط خارجی، دریا اورس سفیر جمهوری ترکیه در تهران، امیرخان یورولمازلار رایز اول سفارت جمهوری ترکیه در تهران، محمت زاهیت‌اوزون رایزن دوم سفارت جمهوری ترکیه در تهران، اوزگور موراث دبیر سوم سفارت جمهوری ترکیه، حضور به هم رساندند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار