مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد:

افزایش‌ ۵۰ هکتاری اراضی عملیاتی بندر شهید رجایی با بهره‌‌برداری از پایانه‌های بخش خصوصی‌

عصر ساختمان:مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بهره‌برداری از پایانه‌های بخش خصوصی در اراضی پشتیبانی‌ بندر شهید رجایی، تا پایان سال ٩٤، بیش از ۵۰ هکتار به اراضی عملیاتی این بندر اضافه خواهد کرد.

افزایش‌ ۵۰ هکتاری اراضی عملیاتی بندر شهید رجایی با بهره‌‌برداری از پایانه‌های بخش خصوصی‌
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان‌ از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ های عمرانی سرمایه‌گذاران در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی بازدید کرد. 

    ابراهیم ایدنی در این بازدید با تأکید بر لزوم ‌تسریع در اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در بندر شهید رجایی‌، گفت: این پروژه‌ها در زمینه‌های نفتی، کانتینری، مواد معدنی و کالاهای خطرناک در بزرگترین بندر تجاری ایران در دست احداث ‌است.

    در این بازدید ‌ایدنی‌ با مدیران شرکت‌های بخش خصوصی سرمایه‌گذار در بندر شهید رجایی و پیمانکاران این پروژه‌ها دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

    وی‌ همچنین گفت: بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری ایران نقشی کلیدی در این دوره ایفا خواهد کرد و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید بر اساس تعهدات و برنامه زمان‌بندی، نسبت به بهره‌برداری از پروژه ها اقدام ‌کنند.

    مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از نحوه اجرای پروژ‌‌ه‌های در دست اقدام حوزه عمرانی سرمایه‌گذاران ابراز رضایت کرد.

    ایدنی ‌بر لزوم بازدید کارشناسان مربوطه و تهیه گزارش مستمر از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح‌های حوزه سرمایه‌گذاری تأکید کرد.

    به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان بهره‌برداری از پایانه‌های بخش خصوصی در اراضی پشتیبانی‌ بندر شهید رجایی تا پایان سال ٩٤، بیش از ٥۰ هکتار به اراضی عملیاتی اضافه خواهد کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو