مدیران خودروعصر اعتبار

پرداخت تسهیلات بدون سپرده‌گذاری در طرح جدید ساخت و ساز مسکن در بافت‌های ناکارآمد شهری

عصر ساختمان- محمدمهدی بلوردی از پرداخت تسهیلات بانکی بدون سپرده به متقاضیان احداث مسکن در بافت‌های ناکارآمد شهری خبر داد.

پرداخت تسهیلات بدون سپرده‌گذاری در طرح جدید ساخت و ساز مسکن در بافت‌های ناکارآمد شهری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بلوردی دبیر ستاد بازآفرینی شهری استان کرمان گفت: تسهیلات پرداختی به متقاضیان ساخت و ساز انفرادی مجموعا 600 میلیون ریال است که در شهر کرمان 500 میلیون ریال با نرخ سود 9 درصد و 100 میلیون ریال با سود 18 درصد، در شهر سیرجان که بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارد، 400 میلیون ریال با سود 9 درصد و 200 میلیون ریال با نرخ سود 18 درصد پرداخت می شود.

    وی افزود: در سایر شهرهای استان تسهیلات پرداختی برای ساخت و ساز انفرادی 500 میلیون ریال است که 400 میلیون ریال آن با سود 9 درصد و مابقی با سود 18 درصد پرداخت می‌شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان تسهیلات پرداختی به توسعه گرانی که قصد ساخت و ساز در بافت های ناکارآمد شهری دارند را در کرمان و سیرجان 800 میلیون ریال و در سایر شهرهای استان 700 میلیون ریال اعلام کرد.

    دکتر بلوردی با بیان اینکه بازپرداخت تسهیلات برای توسعه گران در شهر کرمان 500 میلیون ریال با سود 9 درصد و 300 میلیون با سود 18 درصد می باشد، گفت: در سیرجان 400 میلیون ریال با نرخ سود 9 درصد و 400 میلیون ریال هم با سود 18 درصد اعطا خواهد شد.

    دبیر ستاد بازآفرینی شهری استان کرمان نرخ سود 400 میلیون ریال از تسهیلات پرداختی به توسعه گران در سایر شهرهای استان را 9 درصد و سود 300 میلیون ریال باقی را 18 درصد ذکر کرد.

    وی اظهار داشت: در صورت استفاده توسعه‌گران از فناوری‌های نوین در ساخت و ساز، 200 میلیون ریال به تسهیلات با سود 18 درصد آنان افزوده خواهد شد.

    وی این را هم گفت که تسهیلات با سپرده گذاری ویژه زوجین خانه اولی هم به قوت خود باقی است و هر یک از زوجین در شهر کرمان با سپرده‌گذاری 300 میلیون ریال به صورت یک ساله، و در سایر شهرهای استان با 200 میلیون ریال سپرده گذاری دو برابر این مبلغ را تسهیلات با سود شش درصد دریافت خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو