مدیران خودروعصر اعتبار

پرداخت هزینه اجاره منازل تخریب شده ناشی از سیل تا تکمیل واحدهای جدید

عصر ساختمان- سرپرست فرمانداری بردسکن گفت: کسانی که در سیل اخیر منازل مسکونی آنها ۱۰۰ درصد تخریب شده است و هیچ سرپناهی ندارند، دولت این آمادگی را دارد تا زمانی که واحد مسکونی آنها احداث نشده باشد هزینه اجاره منزل آنها را پرداخت کند.

پرداخت هزینه اجاره منازل تخریب شده ناشی از سیل تا تکمیل واحدهای جدید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، ابراهیم قاسم‌پور گفت: در شهرستان بردسکن بیش از هزار و 200 هزار واحد مسکونی براثر سیل دچار خسارت شد که بیش از 60 درصد آنها نیاز به نوسازی و بهسازی دارند.

    وی عنوان کرد: تعدادی از خانواده های خسارت دیده در روستاهای سیف آباد، کلاته نو، محمد آباد و جلال آباد در چادرهای هلال احمر که مسکن آنها 100 درصد تخریب شد زندگی می کنند و بین آنها مواد غذایی و پک‌های بهداشتی نیز توزیع می‌شود.

    رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران بردسکن  از آماده‌باش کامل تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی خبرداد و گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و احتمال بارش و جاری‌شدن سیلاب تمامی نیروها و امکانات آمادگی مقابله با شرایط بحرانی را دارند و خوشبختانه در سیل اخیر با همدلی که مجموعه شهرستان داشتند هیچگونه تلفات جانی نداشتیم.

    وی خسارت وارده ناشی از سیل را 170 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:با توجه به حجم بارش 110 میلی متری باران در یک شب و فرونشست های زمین در جنوب بردسکن بحران در دل بحران بود که  حقیقتا با یک کار جهادی و همه در کنار هم و با استفاده از توان و ظرفیت نیروهای مردمی و بخش خصوصی به ویژه معادن منطقه  سیل اخیر به خوبی مدیریت شد .

    وی از سفر و بازدید قریب به 10 نفر از معاونین استاندار، مدیران  ومعاونین ادارات کل استان  و نمایندگانی از دفتر امام جمعه مشهد از مناطق سیل زده بردسکن خبرداد و گفت: مردم بزودی نتایج آن را به عینه خواهند دید.

    قاسم پور با توجه به بازدید دادستان شهرستان بردسکن از مناطق سیل زده و نقاطی که در حریم مسیل ها و رودخانه ها ساخت و ساز و یا تبدیل به اراضی کشاورزی کرده اند گفت: به هیچ کس مجوز ساخت و ساز در مسیر و حریم سیل و رودخانه‌ها داده نمی شود و با متخلفین برخورد می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار