مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بنیاد مسکن خبر داد

نوسازی یک‌ میلیون و ۸۰۰ هزار خانه روستایی در کشور

عصر ساختمان:رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از نوسازی یک میلیون و ۸۰۰ هزار خانه روستایی در کشور خبر داد.

نوسازی یک‌ میلیون و ۸۰۰ هزار خانه روستایی در کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، علیرضا تابش ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح هادی روستای «ویزنه» این شهرستان، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد و دولت پرداخت یارانه این تسهیلات را به عهده گرفته است.

    وی با اشاره به اینکه 13 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی در کشور در نظر گرفته شده است، افزود: تاکنون 800 میلیارد تومان را تأمین کردیم و به بانک‌ها پرداخت شده است.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در زلزله‌های اخیر از برکت مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی در کشور بهره‌مند شدیم، خاطرنشان کرد: روند مقاوم‌سازی در روستاها ادامه دارد.

    وی تصریح کرد: بانک مرکزی همراهی خوبی در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی دارد و در ساخت مسکن محرومان و افراد کم درآمد در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت اقدام‌های خوبی در کشور شده است.

    تابش از وجود 5 میلیون و 300 هزار مسکن روستایی در کشور خبر داد و گفت: در سال‌های گذشته یک‌میلیون و 800 هزار مسکن روستایی در کشور نوسازی و مقاوم سازی شده است.

    وی از صدور 115 هزار سند روستایی تاکنون در گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: این امر در ارزش افزوده قیمت ملک تاثیر گذاشته ضمن اینکه از تضییع حقوق افراد جلوگیری می‌شود.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تاکنون سه میلیون جلد سند مسکن روستایی تاکنون در کشور صادر شده است، یادآور شد: 20 میلیون نفر جمعیت در روستاهای کشور زندگی می‌کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار