مدیران خودروعصر اعتبار

حناچی در جمع خبرنگاران:

۴۰ درصد از بافت فرسوده تهران نوسازی شده است

عصر ساختمان- شهردار تهران گفت: تهران تاکنون ۴۰ درصد از بافت فرسوده خود را نوسازی کرده است.

۴۰ درصد از بافت فرسوده تهران نوسازی شده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، پیروز حناچی شهردار تهران عصر امروز در حاشیه مراسم پنجاهمین سال تاسیس سازمان نوسازی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مناطق 17 و 18 یکی از مناطق مهم شهرداری تهران محسوب می‌شوند، اظهار کرد: از منطقه 17 خط راه آهن تهران - تبریز عبور می‌کند که برای بازآفرینی شهری آن یک مسابقه طراحی برگزار شد و تعداد زیادی از طراحان شهری در این مسابقه شرکت کردند.

    شهردار تهران با اشاره به برگزاری مرحله اول و دوم این مسابقه اظهار کرد: امروز برگزیدگان این مسابقه مورد تقدیر قرار گرفتند.

    وی با بیان اینکه طول این محور حدود 9 کیلومتر است، تاکید کرد: این محور یکی از بزرگترین پروژه‌های بازآفرینی شهری در دنیا محسوب می‌شود و ما در شهرداری تلاش می‌کنیم این محور را به فضایی زنده و پویای شهری تبدیل کنیم.

    وی خاطر نشان کرد: با برگزاری این مسابقه ایده‌های برتر اجرایی برای اجرای چنین پروژه‌ای که یکی از بزرگ‌ترین محور‌های طراحی شهری در دنیا هست، فراهم می‌شود.

    وی با بیان اینکه جنس این پروژه شامل تجاری و اداری با بارگذاری سبک است، اظهار کرد: حل مسائل بافت فرسوده شهر تهران به خیلی از عوامل اقتصادی و اجتماعی بستگی دارد.

    حناچی با تاکید بر اینکه تهران تاکنون 40 درصد از بافت فرسوده خود را نوسازی کرده است، گفت: امتیازاتی که برای سازندگان و مالکان داده شده  در نوسازی بافت فرسوده تاثیرگذار بوده است و همین مسیر را برای تشویق سازندگان حرفه‌ای و مردمی ادامه خواهیم داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی