مدیران خودروعصر اعتبار

شرایط تقسیط واگذاری عرصه مسکن مهر پردیس اعلام شد

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: متقاضیانی که درخواست خرید قسطی عرصه مسکن مهر خود را دارند با پرداخت ۲۰ درصد از مبلغ کارشناسی عرصه را خریداری و الباقی را در اقساط پنج ساله با ارائه چک و یا سفته پرداخت کنند.

شرایط تقسیط واگذاری عرصه مسکن مهر پردیس اعلام شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سید مهدی هدایت  اظهار داشت: به منظور کمک به مالکان پروژه های مسکن مهر و با توجه به ظرفیتی که در لایحه بودجه امسال در جهت حمایت از مالکان مسکن مهر ایجاد شده ، فروش اقساطی عرصه را به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر را در دستور کار خود قرار دادیم.
    وی افزود: قیمت‌های اعلام شده، یک پنجم قیمت واقعی زمین است و با توجه به اینکه فقط مالکان اعیان امکان خریداری عرصه را دارند و بخشی از اراضی دولت با منابع مالکان دارای ارزش افزوده شده فرصت خوبی است تا عرصه و اعیان را به مالکان واگذار کنیم.
    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: مالکان سند اول که هنوز واحد را خود را واگذار نکردند با استفاده از این فرصت در اقساط بدون بهره تعیین شده، حق العرصه خود را به حساب شرکت عمران واریز کنند.
    هدایت با اشاره به شرایط خرید و فروش عرصه های مسکن مهر اظهار داشت: پرداخت ما به التفاوت مبلغ مصوب شده از سوی شرکت عمران بر عهده خریدارانی است که عرصه را از مالکان سند اول خریداری می کنند.
    وی گفت: مالکانی که امتیاز و یا واحد مسکن مهر را خریداری کردند، در اسرع وقت با مراجعه به کارگزاری مسکن مهر واقع در فروردین جنوبی پردیس، نسبت به دریافت و ثبت قراردادهای 5 برگی پروژه خود در سیستم کارگزاری اقدام کنند.
    مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: با استفاده از منابع دولتی در بخش زیر ساخت و خدمات روبنایی نظیر آب و فاضلاب، بناها، فضاهای ورزشی، فرهنگی ، محوطه سازی، آماده سازی و فضاهای مورد نیاز مردم برای سکونت در سطح گسترده و با سرعت بیشتر از قبل اجرایی و عملیاتی کردیم.
    هدایت با اشاره به متقاضیانی که از جابجایی خود به سایر فازها ناراضی هستند خاطر نشان کرد: برای سکونت متقاضیان در فازهای 8 و 11 ظرفیت سازی شده و متقاضیان مجاز به انتخاب واحد در فاز مورد نظر خود هستند.
    وی عنوان کرد: در برنامه اقدام ملی و تولید و عرصه مسکن مهر در شهرهای جدید، 16 هزار واحد سهمیه شرکت عمران شهر جدید پردیس تعیین شده که با حضور وزیر راه و شهرسازی برای ساخت 7635 واحد کلنگ زنی شد.
    مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: پروژه های یاد شده با پیشرفت های فیزیکی مختلفی در حال اجرا هستند و برنامه ریزی شده تا سهمیه تخصیصی را تا پایان سال 98 عملیاتی کنیم.
    هدایت افزود: ساخت و عرضه واحدهای مشارکتی به منظور تعادل بخشی به بازار مسکن انجام می شود اما هنوز ساز و کاری برای واگذاری آنها اعلام نشده است.
    شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو