مدیران خودروعصر اعتبار

تا زیرگذر آماده نشود پل گیشا برداشته نمی‌شود

عصر ساختمان- رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه تا زیرگذر آماده نشود قرار نبوده که پل گیشا حذف شود، گفت: نظر شهردار تهران تبدیل پل به مسیر پیاده و ایجاد فعالیت فرهنگی بر روی آن است.

تا زیرگذر آماده نشود پل گیشا برداشته نمی‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، محسن هاشمی در حاشیه یکصد و چهلمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: عمده مباحث مطرح شده در جلسه امروز مرتبط با اساسنامه شورایاری‌ها بود که برخی از بندهای آن تغییر یافت.

    وی افزود: فضا به صورتی است که در تیر ماه انتخابات شورایاری‌ها برگزار شود مگر اینکه اتفاق دیگری را شاهد باشیم و تصویب طرح دوفوریتی امروز نیز برای این بود که بتوانیم آیین‌نامه را زودتر تصویب و ستاد، اعلام شروع انتخابات کند.

    هاشمی گفت: دولت و فرمانداری مخالفتی با شورایاری‌ها ندارند و بازرسی کل کشور نسبت به انتخابات شورایاری‌ها معترض بود و چون 4 دوره انتخابات برگزار شده صلاح دیده شد در این زمینه اقدام شود و لذا شورایاری‌ استان‌ها فعال و نقاط بازرسی مدنظر قرار گرفت تا به تأیید آنها برسد.

    رئیس شورای شهر در ارتباط با حذف پل گیشا و احتمال ترافیک ناشی از آن گفت: تا زیرگذر آماده نشود قرار نبوده که پل برداشته شود و برنامه این است که این اقدامات در مدت کمی صورت گیرد تا شاهد بروز ترافیک نباشیم.

    وی گفت: آقای حناچی نیز قبلاً به این مسأله توجه داشتند که باید پل به مسیر پیاده‌راه تبدیل شود و پل سبزی را برای آن نقطه در نظر بگیریم تا فعالیت‌های فرهنگی انجام گیرد.

    وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر برخی اختلافات در مورد نام‌گذاری خیابان‌ها گفت: مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

    هاشمی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه گفته می‌شود تلاقی بحث شورایاری‌ها با آغاز رقابت انتخابات مجلس شائبه سیاسی دارد، گفت: تهمت نزنید، این مسأله صحیح نیست.

    رئیس شورای شهر در مورد کرایه تاکسی‌های پایتخت نیز گفت: افزایش نرخ کرایه متوسط 20 درصد است و برخی از خطوط ممکن است اندکی بیشتر یا کمتر باشد و این به دلیل شرایط خط در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو