مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بنیاد مسکن خبر داد؛

کمک ۳۰ میلیاردی ستاد فرمان امام برای بازسازی خانه های سیل زدگان

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن در مراسم امضای تفاهمنامه تکمیل واحدهای مسکونی سیل‌زدگان از پرداخت کمک ۳۰ میلیارد تومانی ستاد فرمان امام برای تکمیل و تعمیر واحدهای مسکونی سیل‌زده خبر داد.

کمک ۳۰ میلیاردی ستاد فرمان امام برای بازسازی خانه های سیل زدگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، علیرضا تابش امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه تکمیل و تعمیر واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل اعلام کرد: این تفاهم‌نامه با هدف کمک و حمایت از سیل زدگانی است که به‌رقم دریافت منابع اعتباری وام بلاعوض قادر به تکمیل و یا بازسازی واحدهای مسکونی خود نیستند.

    تابش ادامه داد: در تعاملاتی که با دولت داشتیم برای 70 هزار واحد شهری و روستایی آسیب‌دیده، تسهیلات با اعتباری بالغ بر 2,500 میلیارد تومان دریافت و به سیل‌زدگان دادیم.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از مجموع 70 هزار واحد شهری و روستایی سیل‌زده 31 هزار واحد شهری و 39 هزار واحد روستایی هستند.

    تابش خاطرنشان کرد: وام مسکن روستایی 40 میلیون تومان شهری، 50 میلیون تومان تعمیری، شهری و روستایی 15 میلیون تومان و تأمینی معیشتی 15 میلیون تومان برای واحدهای مسکونی تخریبی و تعمیری اعطا شده است.

    وی کمک‌های بلاعوض واحدهای شهری را 12 میلیون تومان و روستایی را 10 میلیون تومان برای هر واحد سیل زده اعلام کرد و گفت: اعتبارات از سوی دولت تأمین و در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است. اما در عین حال به رقم تلاش‌های فوق بهره‌مندی از کمک‌های نهادهای خیریه بنیاد مستضعفان بهزیستی وزارت نفت بسیج مستضعفان و کمیته امداد در حال رایزنی و انجام است که تاکنون بنیاد مستضعفان 8 تن سیمان رایگان برای واحدهای احداثی شهری و روستایی و یک تن سیمان رایگان برای واحدهای تعمیری را در شهر و روستا تأمین کرده است.

    رئیس بنیاد مسکن همچنین رقم تفاهمنامه‌ای که با ستاد اجرایی فرمان امام امروز به امضا رسید را 30 میلیارد تومان در مرحله اول اعلام کرد و گفت: کمیته امداد بهزیستی صنایع و کارخانجات وزارت نفت و بسیج مستضعفان از دیگر ارگان‌هایی هستند که در حال عقد قرارداد برای کمک به بازسازی مناطق سیل زده در حال عقد قرارداد هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار