مدیران خودروعصر اعتبار

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

امیدواریم ساخت و نوسازی مساکن زلزله زدگان کرمانشاه تا پایان سال به اتمام برسد

عصر ساختمان- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت:در شرایط کنونی با فرا رسیدن فصل تابستان و گرما بسیار شدید، دولت باید به اقدامات خود برای ساخت مساکن و تحویل آن ها به زلزله زدگان استان کرمانشاه سرعت بدهد.

امیدواریم ساخت و نوسازی مساکن زلزله زدگان کرمانشاه تا پایان سال به اتمام برسد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سیدقاسم جاسمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تشریح آخرین روند ساخت و ساز مساکن در مناطق زلزله زده کرمانشاه، گفت: خوشبختانه روند ساخت و ساز و نوسازی مساکن در مناطق روستایی سرعت قابل قبولی گرفته و امروز این مناطق در وضعیت خوبی قرار دارند.

    امیدواریم ساخت و نوسازی مساکن زلزله زدگان کرمانشاه تا پایان سال به اتمام برسد

    امیدواریم تا پایان سال جاری روند ساخت و ساز مساکن زلزله زدگان به اتمام رسیده و آن ها بتوانند در منازل خود ساکن شوند

    نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال جاری روند ساخت و ساز مساکن زلزله زدگان به اتمام رسیده و آن ها بتوانند در منازل خود ساکن شوند.

    وی ادامه داد: در شرایط کنونی با فرا رسیدن فصل تابستان و گرما بسیار شدید، دولت باید به اقدامات خود برای ساخت مساکن و تحویل آن ها به زلزله زدگان سرعت بدهد.

    طی یک ماه آینده تمام چادرهای اسکان زلزله‌زدگان برچیده می شود

    جاسمی تصریح کرد: عملکرد بنیاد مسکن در نوسازی مناطق زلزله زده بسیار مثبت و مطلوب بوده و امیدواریم که طی یک ماه آینده تمام چادرهای اسکان زلزله‌زدگان برچیده شده و تمام مردم به صورت موقت یا دائم در منازل ساخت شده زندگی کنند.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، در واکنش به موضوعات مطرح شده مبنی بر تداوم استقرار کانکس ها در مناطق آسیب بدیده برای زندگی زلزله زدگان، گفت: در شرایط کنونی هنوز 50 درصد از کانکس ها در منطقه وجود داشته و مردم در آن زندگی می کنند، اما این مسئله به معنای عدم پیشرفت در ساخت منازل نیست.

    مردم امروز می توانند کانکس ها را تخلیه و در مساکن جدید مستقر شوند/کانکس ها عملا به عنوان مساکن یدکی استفاده می شود

    وی ادامه داد: در شرایط کنونی کانکس ها برای مردم زلزله زده حالت موقتی دارد، یعنی همین الان می توانند کانکس ها را تخلیه در منازل جدید مستقر شوند، زیرا مساکن تقریبا آماده شده و کانکس ها عملا به عنوان مساکن یدکی استفاده می شود.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امیدواریم طی هفته های آتی تمام چادرها و کانکس ها از مناطق زلزله زده جمع آوری شده و زندگی مردم در این مناطق به حالت عادی بر گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو