مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران:

بسته تشویقی نوسازی منطقه ۱۲ تدوین می‌شود

عصر ساختمان:مدیرعامل سازمان نوسازی تصریح کرد: بسته‌های تشویقی محلی در جهت انطباق حداکثری با واقعیتهای نوسازی و مبتنی بر مصوبه ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران تهیه می‌شود.

بسته تشویقی نوسازی منطقه ۱۲ تدوین می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، عبادالله فتح اللهی در جلسه ای که با موضوع تهیه و تدوین بسته ی تشویقی نوسازی منطقه 12 با حضور عابد ملکی، شهردار منطقه 12، مدیران دفاتر خدمات نوسازی و جمعی از معاونان و مدیران برگزار شد ضمن اشاره به اقدامات ارزشمند صورت گرفته در راستای نوسازی بافت های فرسوده منطقه 12 شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: سازمان نوسازی با ایفای نقش مدیریت هماهنگ خود، تلاش دارد تا نهادهای مختلف حاکمیتی را در فرآیند نوسازی محلات دارای چالش بافت های فرسوده وارد کند و تمامی پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در مجموعه مدیریت شهری و خارج از آن را در جهت ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان بکار گیرد.

    دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران، یادآور شد: از طرف شهردار محترم تهران مأموریت داریم علاوه بر تدوین بسته ی تشویقی نوسازی کلی برای شهر تهران، بسته های تشویقی دیگری با رویکرد محله محور بر اساس شرایط و مقتضیات حاکم بر هر محله از بافت های فرسوده تدوین کنیم.

    فتح اللهی متذکر شد: بسته های تشویقی محلی در جهت انطباق حداکثری با واقعیت های نوسازی و مبتنی بر مصوبه ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران تهیه می شود.

    بنا براعلام روابط عمومی سازمان نوسازی شهر تهران، وی با بیان این که نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده و تاریخی منطقه 12 یکی از اولویت های سازمان نوسازی شهر تهران است، از عملکرد موفق شهرداری منطقه 12 در راستای تحقق 68 هزار متر مربع بهسازی و پیاده راه سازی محورهای تاریخی در این منطقه به منظور ارتقاء سطح کیفیت زندگی شهروندان تقدیر و تشکر کرد.

    عابد ملکی، شهردار منطقه 12 نیز در این جلسه پیشنهادات و راهکارهای عنوان شده از سوی مدیران دفاتر خدمات نوسازی جهت تدوین بسته ی تشویقی محلی منطقه 12 را بسیار کارآمد دانست و پیشنهاد داد به منظور تدوین هر چه بهتر مفاد بسته ی تشویقی اجتماعی و فرهنگی در کنار بسته ی تشویقی شهرسازی این منطقه، چندین جلسه دیگر با حضور مدیران دفاتر خدمات نوسازی مستقر در این منطقه برگزار شود.

    در این جلسه گزارشی پیرامون وضعیت بافت های فرسوده و تاریخی منطقه 12 ارائه شد و در ادامه مدیران دفاتر خدمات نوسازی محله های بهارستان، فردوسی، آبشار، ایران، دروازه شمیران، قیام، کوثر، تختی، هرندی، سنگلج، امامزاده یحیی، ارگ پامنار، سیروس بازار با بیان مسائل و مشکلات حاکم در هر محله از این منطقه، پیشنهادات خود را جهت تدوین بسته های تشویقی نوسازی منطقه 12 ارائه کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار