مدیران خودروعصر اعتبار

احداث واحدهای مسکونی مددجویی بهزیستی با همکاری نیروی زمینی سپاه

عصر ساختمان- آئین امضای تفاهم نامه ساخت ۵۲۵۲و احد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی بین نیروی زمینی سپاه پاسداران و سازمان بهزیستی کشور بعد از ظهر امروز در محل ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

احداث واحدهای مسکونی مددجویی بهزیستی با همکاری نیروی زمینی سپاه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، دکتر وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به فعالیت‌های حمایتی و توانمند سازی سازمان بهزیستی در جامعه گفت: 1میلیون 450 هزار فرد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی هستند و 1میلیون و 50 هزار خانوار نیز تحت پوشش مستمری این سازمان هستند.

    وی با اشاره به اینکه مسکن بخش عمده‌ای از سبد هزینه خانوار را تشکیل می‌دهد؛ گفت: برای تأمین مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی تا به حال 108 هزار واحد مسکونی به این عزیزان واگذار شده است و 5 هزار واحد مسکونی دیگر نیز در دست احداث است. همچنین 108 هزار خانوار هم پشت نوبت احداث واحد مسکونی هستند.

    وی افزود: در راستای تأمین مسکن مددجویان بهزیستی تفاهم نامه‌های مختلفی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی (با اولویت مسکن مددجویان سیل زده) و … امضا شده است و در ادامه این تفاهم نامه‌ها، این بار با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی فرماندهی نیروی زمینی سپاه، احداث 5 هزار و 252 واحد مسکونی مددجویی در مناطق صعب العبور و مرزی استان‌های خراسان رضوی، کرمانشاه، کردستان، خوزستان، هرمزگان و آذربایجان غربی آغاز می‌شود.

    وی افزود: این پروژه در دو فاز اجرایی می‌شود که در فاز اول آن 3 هزار واحد و در فاز دوم 2 هزار و 252 واحد مسکونی احداث و تحویل می‌شود.

    رئیس سازمان بهزیستی گفت: مساحت این واحدها به طور متوسط 50 متر مربع خواهد بود و برای ساخت هر واحد 70 میلیون ریال کمک بلاعوض و 400 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود همچنین باقی هزینه‌ها را قرارگاه محرومیت زدایی بر عهده می‌گیرد.

    دکتر وحیدی قبادی دانا در پایان سخنانش با اشاره به محبوبیت روز افزون سپاه در میان مردم گفت: امیدواریم که این بار مددجویان بهزیستی طعم شیرین خانه دار شدن را از دست فرزندان محبوب و سخت کوش این سرزمین که این روزها با فشار آمریکایی‌ها محبوب تر نیز شده اند، بچشند و تلاش‌های همه ما مورد قبول خداوند و شادی قلب امام زمان (عج) باشد و لبخند رضایت را بر لبان مقام معظم رهبری بنشاند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار