مدیران خودروعصر اعتبار

تابستان امسال خاموشی نداریم

افزایش ۱۶ درصدی ‌تعرفه برق مشترکان پرمصرف از خرداد ماه

عصر ساختمان- معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیربا تاکید بر مصرف بهینه برق به ویژه در بخش خانگی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی مشترکان پرمصرف برق، از خرداد ماه تا ۱۶ درصد بر تعرفه مصرفی آنها افزوده می‌شود.

افزایش ۱۶ درصدی ‌تعرفه برق مشترکان پرمصرف از خرداد ماه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، غلامعلی رخشانی‌مهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه برای تولید برق امسال برنامه‌ریزی شده است اظهار داشت: پیش بینی تولید 62 هزار مگاوات برق در کشور شده ‌که در صورت مدیریت مصرف مشترکان، خاموشی در کشور نداریم.

    معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیربا تاکید بر برنامه‌ریزی برای مدیریت مصرف برق گفت:پیک مصرف برق امسال در کشور 62 هزار مگاوات پیش بینی شده ‌‌که استان بوشهر سهمی از از این مصرف به خودش اختصاص می‌دهد و بخشی از مدیریت مصرف برای فصل تابستان استان‌های گرمسیر به ویژه بوشهر تعلق گرفته است.

    وی، بیان کرد: اگر همراهی مردم در مدیریت مصرف برق مورد توجه قرار بگیرد ان‌شاالله نیاز مردم  پاسخ داده می‌شود.

    رخشانی‌مهر با تاکید بر مدیریت مصرف برق در بخش خانگی، تجاری و کشاورزی و صنعتی خاطر نشان کرد: امید می‌رود با مدیریت مصرف، بگونه‌ای محقق شود که عبور مناسبی از گرما و فصل تابستان پیش‌رو داشته باشیم.

    معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر به تغییر تعرفه‌های مصرف برق در کشور پرداخت و تصریح کرد: مشترکان پرمصرف برق و کسانیکه الگوی مصرف برق رعایت نمی‌کنند  از ابتدای خرداد ماه تا 16 درصد به تعرفه برق مصرفی آنها افزوده می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه کسانیکه پرمصرف هستند باید مصارف برق خود را تعدیل کنند افزود: امیدوارم افزایش نرخ تعرفه برق برای هیچ کسی رخ ندهد و کسانیکه پرمصرف هستند، مصارف برق خود را تعدیل  و برای جلوگیری از خاموشی‌ها کمک کنند.

    رخشانی‌مهر با اشاره به سیاست وزات نیرو در اتوماسیون کردن خدمات به مشترکان بیان کرد: وزارت نیرو همانگونه که در بخش خدمات الکترونیکی پیش‌رو بوده، افزایش خدمات به مشترکان به روش اتوماسیون به جد در دستور کار دارد.

    معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر تاکید کرد: نیت ما در افزایش خدمات اتوماسیون برق به مشترکان این است که مراجعه  مکرر مردم به شرکت‌های توزیع نیروی برق حتی‌المقدور حذف کنیم.

    وی، با تاکید بر فراهم شدن شرایط لازم برای حضور کمتر مردم به شرکت‌های توزیع نیروی برق خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی شرایطی برای کاهش حضور مردم به شرکت‌های توزیع نیروی برق برای خدمات فروش و پس از فروش فراهم می‌شود.

    رخشانی‌مهر از حذف قبوض کاغذی تعرفه برق خبر داد و بیان کرد: برنامه‌ریزی به گونه‌ای انجام گرفته که از ابتدای مهرماه دیگر عملا قبض کاغذی توزیع نشود وخدمات و قبوض به صورت الکترونیکی در اختیار مردم قرار بگیرد.

    معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر تصریح کرد: برنامه‌ای دیگر هم برای  تسریع خدمات اتوماسیون در بخش شبکه‌های توزیع تدوین شده که به ما کمک می‌کند که شبکه برق پایدار نگه داشته و خاموشی‌ها به حداقل رسانده شود و کاری کنیم که این نعمت خدادادی بیشتر در اختیار مشترکان و مردم قرار داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی