مدیران خودروعصر اعتبار

واگذاری اراضی مسکونی به انبوه‌سازان

خبر‌های خوب مسکنی در استان تهران در راه است

عصر ساختمان- نبیان گفت: به زودی پروژه‌های مسکنی در استان تهران و سایر مناطق مختلف کشور با حضور وزیر راه وشهرسازی به بهره برداری می‌رسد.

خبر‌های خوب مسکنی در استان تهران در راه است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سازمان ملی زمین و مسکن به استناد بند 3 ماده 4 اساسنامه می‌تواند برنامه‌های حمایتی تأمین مسکن گروه‌های مختلف جامعه را در دستور کار خود قرار دهد، گفت: برای اجرای این برنامه ساخت مجتمع‌های مسکونی، جذب سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان بخش مسکن در دستور کار جدی سازمان ملی زمین و مسکن  قرار گرفته است.

    وی با بیان اینکه به استناد این ماده قانون، هم اکنون گام دوم طرح اقدام ملی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: طبق تکلیفی که وزیر راه و شهرسازی به سازمان ملی زمین و مسکن ابلاغ کرده تمام اراضی  مسکونی در اختیار این سازمان برای تولید مسکن به انبوه‌سازان و سازندگان واگذار می‌شود.

    نبیان اظهار کرد: با توجه به امکاناتی که در اختیار این سازمان قرار دارد زمین‌های مورد نیاز برای شرکت باز آفرینی شهری و همچنین بنیاد مسکن تأمین شد و هم اکنون به دنبال ایجاد ارزش افزوده  و تغییر و تحولات برای  اراضی  مناطق مختلف کشور هستیم تا آنها را در اختیار سرمایه گذاران و بخش خصوصی قرار دهیم.

    وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید گفت: اگر این اراضی در اختیار اهل فن و سازندگان خبره قرار گیرد، می‌تواند زمینه را برای تحرک و رونق در بخش ساخت وساز فراهم کند.

    نبیان با اشاره به اینکه هم اکنون سازمان ملی زمین و مسکن برای اجرای طرح رونق تولید اهتمام به شناسایی اراضی خود در استان‌های مختلف  کرده است، افزود:  بعد از شناسایی اراضی، مراحل آماده سازی و سپس واگذاری آنها به انبوه سازان و سرمایه گذاران جهت ساخت مسکن  انجام می‌شود.

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد:  سازمان ملی زمین و مسکن از انبوه سازان و سازندگان در ساخت و ساز و  خدمات دهی حمایت می‌کند و برای اجرای این امر به دنبال ایجاد رونق تولید در حوزه مسکن است.

    وی افزود: واحد‌های مسکونی و اراضی این قابلیت را دارند که ساخت و ساز در آنها رونق گیرد و ما به صورت ویژه و تا پایان این طرح آن را دنبال خواهیم کرد.

    نبیان گفت: به زودی در استان تهران برنامه ویژه‌ای جهت تولید و ساخت مسکن اجرا می‌کنیم که در آینده‌ای نزدیک با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو