مدیران خودروعصر اعتبار

توزیع یارانه‌ انرژی با عدالت صورت نمی‌گیرد

عصر ساختمان- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پرداخت یارانه‌های انرژی گفت: توزیع این یارانه‌ها با عدالت صورت نمی‌گیرد.

توزیع یارانه‌ انرژی با عدالت صورت نمی‌گیرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، احمد انارکی‌محمدی صبح امروز پیش از خطبه‌های نماز عید فطر با تبریک این روز و قدردانی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: حضور پرشور مردم در اجتماعات نتیجه مقاومت مسلمانان است.

    نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس دستاوردهای علمی، تولید نانو و دارو، ساخت پهباد، تجهیزات موشکی و... را که صنایع هایتک هستند برشمرد و گفت: امروز دسترسی ما به این علوم آنقدر راحت شده که خودمان می‌توانیم تولیدکننده و صادرکننده باشیم و این‌ها دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

    انارکی‌محمدی اذعان کرد: دولت می‌توانست بهتر از این عمل کند اما ضعیف عمل کردند همچنین التهاباتی که در بازار ایجاد شد هنوز آثارش را می‌بینیم و از این التهابات مردم اذیت شدند.

    وی تصریح کرد: امروز با همه اتفاقات دلار قیمت نزولی پیدا کرده و جایگاه اصلی را پیدا می‌کند اما این‌ها صدماتی به مردم ایجاد کرد یک عده رانت‌خوار با دلار دولتی غذای سگ و ... وارد کشور کردند و بعضی هم دلار گرفتند و هیچ جنسی وارد نکردند.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به پرداخت یارانه‌های انرژی اشاره کرد و افزود: توزیع این یارانه‌ها با عدالت صورت نمی‌گیرد.

    انارکی‌محمدی با اشاره به بعضی مسائل مربوط به شهرستان گفت: شهرستان ما تک‌محصولی است و خسارت زیادی به پسته‌ها وارد شد که در بحث امهال وام ها تلاش کردیم که بانک‌ها با مردم همراهی کنند.

    وی خاطرنشان کرد: در چهل سال گذشته کمترین سهم را از مس داشتیم اما بیشترین هزینه‌ها را متحمل شدیم و انتظار داریم سهم ما بیشتر باشد که با تلاشی که صورت گرفت امروز خریدهای مس از رفسنجان انجام می‌شود.

    نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: برای انتقال آب خلیج فارس لوله‌گذاری تا پشت شرکت نفت رسیده این اقدام برای اینکه در کنار صنایع و کارخانه‌ها و گلخانه‌هایی داشته باشیم مفید است.

    وی عنوان کرد: سالانه 130 میلیون مترمکعب اضافه‌برداشت داریم به جایی نخواهیم رسید، کشاورزان در استفاده بهینه از آب‌های موجود اهتمام ورزند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار