مدیران خودروعصر اعتبار

۱۰۰۰ واحد مسکونی در اجرای طرح جامع ملی مسکن در استان بوشهر ساخته می‌شود

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از اجرای طرح جامع ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: سهمیه استان بوشهر در اجرای این طرح یک‌هزار واحد مسکونی است که تاکنون عملیات ساخت ۴۰۰ واحد آن آغاز شده است.

۱۰۰۰ واحد مسکونی در اجرای طرح جامع ملی مسکن در استان بوشهر ساخته می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، حمید حیدری بریدی از اجرای طرح بهسازی مسکن روستایی در استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح  با هدف بهبود کیفی مسکن و بافت روستایی و ارتقای سطح ایمنی، بهداشتی، رفاه و آسایش مسکن روستاییان  اجراء شده است.

    وی با اشاره به مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی افزود: در اجرای طرح بهسازی مسکن روستایی سال گذشته سهمیه استان بوشهر یک‌هزار و599 واحد ابلاغ و  این طرح در یک‌هزار و 554 واحد مسکونی اجرایی شد.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با بیان اینکه در اجرای این طرح 20 میلیون تومان  وام کم بهره و 8 میلیون تومان هم بلاعوض برای هر واحد پرداخت می‌شود خاطر نشان کرد: سال قبل 20 میلیارد ریال به صورت بلاعوض به متقاضیان بهسازی مسکن روستایی استان بوشهر پرداخت شد.

    حیدری‌بریدی از اجرای طرح بهسازی مسکن روستایی در سال 1398 خبر داد و خاطر نشان کرد: سهمیه امسال بهسازی مسکن روستایی استان بوشهر 2500 واحد مسکونی است که تاکنون یک‌هزار و 551 واحد آن به بنیاد مسکن برای اجراء ابلاغ شده است.

    وی با اشاره به اینکه امسال تاکنون برای دریافت وام کم بهره در بهسازی مسکن روستایی 551 واحد به بانک‌های عامل معرفی شده افزود: تاکنون افزون بر 53.5 درصد از واحدهای مسکونی روستایی استان بوشهر مقاوم سازی شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از اجرای طرح جامع ملی مسکن خبر داد و بیان کرد: در اجرای طرح  جامع اقدام ملی مسکن، ساخت 100 هزار واحد مسکونی در کشور به عهده بنیاد مسکن گذاشته شده که سهمیه  استان بوشهر از این طرح ساخت یک‌هزار واحد مسکونی است.

    حیدری با اشاره به اجرای ساخت 400 واحد مسکونی در اجرای طرح جامع ملی مسکن استان بوشهر خاطر نشان کرد: برای ساخت 72 واحد در خورموج و 150 واحد در چغادک زمین آن در حال تملک است.

    وی با بیان اینکه ساخت واحدهای مسکونی طرح یاد شده در دیگر شهرها روند مطلوبی دارد افزود: طرح 82 واحدی کنگان 65 درصد، 24 واحدی بنک 90 درصد و 64 واحدی دیلم 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

    مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به ساخت واحد مسکونی ویژه خانواده‌های دو معلولی به بالا گفت: از 92 طرح اجراء شده در استان بوشهر تاکنون 60 درصد آن تمام شده و مابقی تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار