مدیران خودروعصر اعتبار

بانک مسکن خبر داد:

میزان پرداخت تسهیلات در سال جاری

عصر ساختمان- مدیر امور اعتباری بانک مسکن از پرداخت یک هزار و ۴۴۶ فقره تسهیلات مشارکت مدنی به بخش مسکن طی دو ماهه ابتدایی امسال خبر داد.

میزان پرداخت تسهیلات در سال جاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایبنا ، محمد حسن علمداری مدیر اداره امور اعتباری بانک عامل بخش مسکن با اشاره به جدیدترین آمار عملکردبانک مسکن در حوزه تسهیلات دهی به حوزه مسکن، عنوان کرد: در دو ماه نخست امسال تمرکز بانک مسکن بر تسهیلات دهی بر بخش مسکن متمرکز بوده است. به طوری که مطابق با گزارش عملکرد بانک مسکن طی دو ماه ابتدایی امسال معادل یک هزار و 446 فقره تسهیلات مشارکت مدنی به حوزه مسکن به ارزش 177 میلیارد و 664 میلیون و 100 هزار تومان اعطا کرده است.

    وی ادامه داد: تسهیلات مشارکت مدنی اعطایی به بخش مسکن متناسب با نوع تسهیلات گیرنده به پنج بخش مختلف تقسیم شده است. در این مدت تسهیلات اعطایی به مجتمع‌های مسکونی به ارزش 72 میلیارد و 352 میلیون و 900 هزار تومان بیشترین سهم در میان پنج گروه تفکیکی را داشته است.

    مدیر اداره امور اعتباری بانک مسکن به سایر گروه‌های تسهیلات گیرنده در بخش مشارکت مدنی مسکن اشاره کرد و افزود: بانک مسکن طی دوماه ابتدایی امسال، به تعاونی‌های مسکن معادل 23 میلیارد و 187 میلیون و 900 هزار تومان، تسهیلات انفرادی (با سپرده و بدون سپرده) به ارزش 57 میلیارد و 134 میلیون و 300 هزار تومان، تسهیلات متمم طرح مسکن معادل 19 میلیارد و 841 میلیون تومان و به اقشار خاص معادل 5 میلیارد و 148 میلیون تسهیلات مشارکت مدنی پرداخت کرده است.

    علمداری با اشاره به میزان تسهیلات مشارکت مدنی پرداخت شده در قالب صندوق پس انداز مسکن یکم طی فروردین و اردیبهشت ماه امسال نیز اظهارکرد: دراین مدت نیز 239 فقره تسهیلات مشارکت مدنی به متقاضیان این بخش به ارزش 23 میلیارد و 68 میلیون و 100 هزار تومان اعطا شد.

    به گفته وی در این مدت 429 فقره تسهیلات مشارکت مدنی انفرادی بدون نیاز به سپرده‌گذاری و 297 فقره تسهیلات مشارکت مدنی انفرادی در حوزه روستایی پرداخت شده است. وی تاکید کرد: بانک مسکن با تمامی توان در حوزه تسهیلات‌دهی به بخش مسکن حرکت می‌کند تا از این طریق به ایجاد تعادل و ساماندهی این بازار به طور موثر فعالیت داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو