مدیران خودروعصر اعتبار

مراحل صدور سند و اجرای طرحهای هادی در روستاها سرعت پیدا می کند

عصر ساختمان:معاون عمرانی و روستایی بنیاد مسکن کشور گفت : مراحل صدور سند و اجرای طرحهای هادی در روستاها سرعت پیدا می کند.

مراحل صدور سند و اجرای طرحهای هادی در روستاها سرعت پیدا می کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا ، شاملو در نشست با مسئولان شهرستان تالش افزود: هزینه های سرسام آوری در شهرها به دلیل مهاجرت بیش از اندازه روستاییان هزینه می شود که برای کاستن مهاجرت روستاییان باید همین هزینه ها را در روستاها انجام دهیم.
    وی خاطر نشان کرد: اقدامات ویژه دولت جهت تسریع در حوزه صدور سند و اجرای طرح هادی در حال اجراست.
    شاملو در ادامه با تاکید برمطالعات صورت گرفته در ارتباط با رانش زمین در منطقه افزود: برای برطرف کردن این معضل به سرعت باید اقدام شود .
    وی در بازدید میدانی از راه توریستی روستای قروق و راه روستایی کشاور محله خطبه سرا ، قول داد 20 هزار تن آسفالت برای بهسازی راه روستاهای یاد شده اختصاص یابد.
    علی فتح الهی فرماندار شهرستان تالش نیز در این جلسه گفت: شهرستان تالش با 368 روستا متشکل از چهار بخش که فاصله دورترین آنها تا مرکز شهر 55 کیلومتر است ، و با 190 هزار جمعیت یکی از بزرگترین شهرستانهای استان گیلان است که بامشکلات فراوانی در راههای ارتباطی روبرو است.
    وی در ادامه با اشاره به این مطلب که چند نقطه از شهرستان تالش با رانش زمین مواجه است ، افزود: مهمترین نمونه آن مسدود شدن راه روستایی کشاور محله خطبه سرا است که خواستار تسریع در اجرای طرح هادی روستایی و صدور سند روستایی در شهرستان هستیم.
    وی در ادامه با اشاره به تغییر کاربری زمین ها افزود: در این زمینه نیز محدودیت هایی وجود دارد که در ساخت و ساز و توسعه ساختمان روستاییان را با مشکلاتی رو برو می کند.
    در ادامه این نشست راهکار های حل مشکلات روستاییان شهرستان بررسی شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو