مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد خبر داد:

صدور سند برای ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی بروجرد

عصر ساختمان:رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد گفت: تاکنون با همکاری اداره ثبت اسناد ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی این شهرستان سنددار شده ‎است.

صدور سند برای ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی بروجرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، سیدحسین ریاضتی، اظهار کرد: متقاضیان سند واحدهای مسکونی روستایی در این شهرستان در روند دریافت سند با مشکلاتی رو به رو می‎شوند. 

    وی عنوان کرد: اداره ثبت اسناد شهرستان بروجرد کمبود نیرو را یکی از مشکلات موجود بر سر راه سرعت بخشیدن به صدور سند برای مسکن‎هایی روستایی این شهرستان اعلام کرده است.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد ادامه داد: سهولت در خدمات‌رسانی به ساکنان روستای این شهرستان در سایه همکاری بیش از پیش اداره ثبت اسناد با بنیاد مسکن این شهرستان امکان‎پذیر است.

    ریاضتی یادآور شد: سهولت در صدور اسناد واحدهای مسکونی روستایی شهرستان بروجرد عامل انگیزه‎ای برای استقبال بیشتر روستاییان به منظور تقاضای سند است.

    وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد رتبه چهارم صدور سند واحدهای مسکن روستایی در استان لرستان را دارا است و این نهاد در این زمینه نسبت به برخی شهرهای استان عقب مانده است.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد تاکید کرد: صدور سند برای واحدهای مسکونی روستایی این شهرستان از سال 86 به جد آغاز شده است.

    ریاضتی تصریح کرد: به منظور رفع موانع پیش روی متقاضیان سند واحدهای مسکونی روستایی شهرستان بروجرد جلساتی با مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شده است.

    وی با اشاره به اینکه سند برای زمین خام مسکونی روستایی صادر نمی‎شود، خاطرنشان کرد: استفاده از سند واحدهای مسکونی روستایی به عنوان ضمانت بانکی و... بلا مانع است.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در جریان بارش‎های اخیر خساراتی به واحدهای مسکونی فرسوده روستایی این شهرستان که حداقل‎های ایمنی در  آنها رعایت نشده بود، وارد شد.

    ریاضتی ادامه داد: شش میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات به منظور تعمیر680 واحد مسکونی روستایی شهرستان بروجرد پس از بارش‏‎‏های اخیر و به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی آینده درخواست شده است.

    وی ادامه داد: همچنین به این منظور بالغ بر 6 میلیارد تومان تسهیلات نیز برای احداث 247 واحد مسکن روستایی در شهرستان بروجرد از سوی بنیاد مسکن این شهرستان درخواست شده است.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد تصریح کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای تعمیر و احداث هر واحد مسکن روستایی به ترتیب10 و 25 میلیون تومان است.

    ریاضتی خواستار همکاری روستاییان شهرستان بروجرد با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان به منظور بازسازی واحدهای مسکونی فرسوده شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار