مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد خراسان جنوبی وعده داد؛

احداث ده هزار واحد مسکونی محرومان در خراسان جنوبی در آینده‌ای نزدیک

عصر ساختمان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جلسه کمیته راهبردی مسکن محرومین در استان ضمن دعوت از مردم در مشارکت برای احداث مسکن محرومان گفت: اجازه نمی‌دهیم دستگاهی سلیقه‌ای و بر حسب تصمیمات شخصی برخورد کند.

احداث ده هزار واحد مسکونی محرومان در خراسان جنوبی در آینده‌ای نزدیک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، سید کمال‌الدین میرجعفریان ضمن گلایه از برخی بانک‌ها در شهرستان‌ها که مردم را منتظر می‌گذرانند و سنگ اندازی می‌کنند اظهار داشت: بانک‌های ملی، سپه، صادرات و مسکن همراهی خوبی داشتند اما دو بانک تجارت و ملت بنا به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب در استان به خوبی همراهی نداشته و مردم منتظر می‌مانند.

    وی افزود: اگر قانون در جایی بیان شده تضمین گرفته شود ما اصرار به خلاف قانون نمی‌کنیم اما درآنجا هم باید رعایت حال محرومان شود و باید کمک شود ولی زمانی که دولت تضمین بازپرداخت وام را نموده نباید با برخوردهای سلیقه ای مدیر یک شعبه در شهرستان متقاضیان را درگیر ضامن کنیم .

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: تنها با گفتن مشکلات دردی دوا نمی‌شود باید ساخت بناها را در دستور کار قرار دهیم و عملیاتی وارد شویم.

    میرجعفریان افزود: اجازه نمی‌دهیم دستگاهی سلیقه‌ای و بر حسب تصمیمات شخصی برخورد کند و این آخرین تذکر ما به بانک ها است و باید شفاف صحبت کنند و تکلیف مشخص شود.

    وی گفت: در جلسه بعدی گزارش بانکها باید حاکی از راه افتادن روال کار مردم باشد و آخرین باری است که بانکها ایراداتی دارند در غیر این صورت به استاندار گزارش می‌دهیم و اگر به جایی رسیدیم که حقوق مردم تضییع شود شوخی نداریم و به صورت جدی برخورد می‌شود.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: مردم هم باید پای کار بیایند و این بهترین زمان است که منزلی مستحکم برای خود احداث کنند و باید شرایط استفاده از این ظرفیت به مردم اطلاع رسانی شود و همه برای داشتن خانه ای ایمن باید از این فرصت استفاده کنند و به بنیاد مسکن و کمیته امداد مراجعه نمایند.

    مدیرکل بنیاد خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت: قرار است 10 هزار واحد مسکونی محرومان در 421 روستا و14 شهر زیر 25 هزار جمعیت استان احداث شود.

    علی‌اصغر آسمانی‌مقدم با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از مهم‌ترین پروژه‌های حال حاضر استان طرح احداث 10 هزار واحد محرومان است که اگر این طرح در استان اجرا شود حداقل بالغ بر 600 میلیارد پول نقد نیاز دارد و در بحث اشتغالزایی و تولید مسکن تحول بزرگی برای استان خواهد بود.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: تعداد شهرها و روستاهایی که برای این طرح شناسایی  بررسی و ارزیابی شده 421 روستا و 14 شهر زیر 25 هزار جمعیت است که 4 هزار و 960 خانوار نیازمند مسکن شناسایی شده،  3 هزار و 914  خانوار فرم تکمیل کرده و 2 هزار و 683 خانوار در شعب مسکن تشکیل پرونده داده و 911 متقاضی به بانکها معرفی شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار