مدیران خودروعصر اعتبار

۲ مأمور انتظامی در ماجرای "پارک پلیس تهران" بازداشت و عزل شدند

عصر ساختمان- رئیس پلیس پایتخت با اشاره به بازداشت دو مأمور انتظامی در ماجرای برخورد پلیس با افراد هنجارشکن در پارک پلیس، به تشریح جزئیات این ماجرا پرداخت.

۲ مأمور انتظامی در ماجرای "پارک پلیس تهران" بازداشت و عزل شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، سردار حسین رحیمی امروز در حاشیه بیست و ششمین مرحله از طرح پلیس پیشگیری پایتخت درباره اتفاق پیش آمده در پارک پلیس تهران اظهار کرد: اتفاق پارک پلیس بر اساس تماس جمعی از شهروندان حاضر در پارک، حدود ساعت 16:30 یک تیر به پلیس 110 اعلام شد.

    فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: شهروندان در تماس با پلیس اعلام کردند تعدادی جوان در حال انجام اقدامات هنجارشکنانه در پارک هستند، هنجارها را به شدت زیرپا گذاشتند و کشف حجاب توسط آنها صورت گرفته است.

    وی تصریح کرد: بعد از تماس مردمی، گشت 110 و متعاقب آن جانشین کلانتری در محل حاضر و در گام نخست از این افراد دوستانه درخواست شد شئونات را رعایت کنند که آنها بلافاصله شروع به فحاشی و پرخاشگری کرده حتی دو نفر از آنها به پلیس حمله‌ور شده و ماموران را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

    رحیمی خاطرنشان کرد: در نهایت همکاران درخواست انتقال این افراد را داشتند که سه مرد و دو خانم جوان در این ماجرا بازداشت شده و هنوز در بازداشت پلیس هستند.

    به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، این افراد کشف حجاب کرده، برخورد توهین‌آمیز با پلیس داشته و حالت عادی نداشتند.

    فرمانده انتظامی تهران بزرگ یادآور شد: در این ماجرا دو نفر از همکاران من (جانشین و یکی از مسئولان کلانتری) که رفتار خارج از عرف داشتتد، ضمن عزل از مسئولیت بازداشت شده و در اختیار بازرسی قرار دارند.

    رحیمی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ یادآور شد: همکاران ما ابتدا برای تذکر در پارک حضور پیدا کردند و قصد برخورد نداشتند حتی جانشین کلانتری با رفتار محترمانه به این افراد تذکر داد.

    وی متذکر شد: پلیس این درگیری‌ها را مستندسازی می‌کند اما گشت پلیس در این قصیه دوربین نداشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو