مدیران خودروعصر اعتبار

دومین کلانشهر نیز به جمع «شهرهای بهره ور» پیوست

عصر ساختمان- اصفهان شهر گنبدهای فیروزه‌ای به عنوان دومین کلانشهر برای تحقق اهداف شهر بهره‌ور انتخاب شد و شهردار آن توافق نامه‌ای در این زمینه با سازمان ملی بهره‌وری امضا کرد.

دومین کلانشهر نیز به جمع «شهرهای بهره ور» پیوست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، «قدرت الله نوروزی» شهردار اصفهان روز گذشته با حضور در سازمان ملی بهره‌وری این توافق نامه را با «فاطمه پهلوانی» رئیس سازمان ملی بهره‌وری امضا کرد.

    پهلوانی در حاشیه این مراسم ضمن ابراز خرسندی از توجه شهرداران کلانشهرهای کشور به مساله بهره‌وری، گفت: شهرداری‌ها به عنوان نهادهای عمومی با کارکرد و ظرفیت اجتماعی بالایی که دارند می‌توانند نقش مؤثری در ایجاد «گفتمان بهره‌وری» و «فرهنگ‌سازی» برای ارتقا بهره‌وری ایفا کنند.

    وی تاکید کرد: شهرداری پیشانی ارتباط نهاد عمومی با مردم است و باید از این قابلیت مهم برای تبدیل بهره‌وری به مطالبه عمومی استفاده شود.

    رئیس سازمان ملی بهره وری افزود: مسائل متعدد مدیریت شهری از جمله بالا بودن قیمت تمام شده خدمات، حجم روزافزون پسماند و عدم برنامه مدون برای مدیریت سبز شهر و ضرورت برنامه‌ریزی بهره‌ورانه منابع، رویکرد مدیریت مبتنی بر بهره‌وری تنها راه درست پیش روی مدیران شهری است و سازمان ملی بهره‌وری نیز در این زمینه به همه بخش‌های فعال کشور اعم از بخش دولتی، عمومی و خصوصی توجه دارد.

     

    پهلوانی از برگزاری نخستین همایش بهره‌وری و مدیریت شهری در آذر ماه امسال خبر داد و گفت: کارگروه‌های تخصصی این همایش در حال تدوین شاخص‌های اختصاصی ارزیابی و سنجش بهره‌وری در 9 کلانشهر کشور هستند و در این همایش برای اولین بار نتایج سنجش در قالب رتبه‌بندی کلانشهرها اعلام خواهد شد.

    همچنین در ادامه این مراسم «قدرت‌الله نوروزی» شهردار اصفهان نیز با تاکید بر اینکه شهرداری اصفهان شهرداری رقابت‌پذیر است گفت: در بسیاری از شاخص‌ها وضعیت مدیریت شهری اصفهان طی دو سال گذشته رشد و ارتقا داشته است و ما توانسته‌ایم ضمن ارائه خدمات خوب و با کیفیت به شهروندان هزینه‌های مدیریت شهر را کاهش دهیم.

    به گزارش ایرنا، نوزدهم اسفند ماه 1397 نیز توافق نامه‌ای با شهردار مشهد با هدف تبدیل شهرداری مشهد به نخستین شهرداری بهره ور امضا شد. در این مراسم رئیس سازمان ملی بهره وری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از امضای توافق نامه با شهرداری‌های اصفهان و شیراز در سال 1398 خبر داده بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو