مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر امور اعتباری بانک مسکن خبر داد:

فروش اقساطی ۴۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان امسال

عصر ساختمان- مدیر امور اعتباری بانک عامل بخش مسکن از تدارک برنامه ویژه این بانک برای تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر پردیس خبر داد.

فروش اقساطی ۴۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان امسال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از بانک مسکن، محمدحسن علمداری با بیان اینکه تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس به لحاظ انجام عملیات فروش اقساطی واحدهای آماده تحویل به متقاضیان در فهرست یکی از اولویت های بانک قرار گرفته است اعلام کرد: قرار است تا پایان سال 98 معادل 40 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس فروش اقساطی شود.

    وی افزود: بر این اساس، تا پایان سال 40 هزار کارت قسط برای واحدهای مسکونی مهر پردیس که آماده تحویل به متقاضیان شده است صادر خواهد شد و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

    علمداری با بیان اینکه تاکنون 25 هزار و 425 واحد مسکن مهر پردیس فروش اقساطی شده است، گفت: به همین تعداد و برای همین تعداد واحد مسکونی مهر در شهر جدید پردیس کارت قسط صادر شده است.

    وی با بیان اینکه عملیات معرفی و تشکیل پرونده واحدهای مسکن مهر آماده پردیس برای فروش اقساطی و صدور کارت قسط هم اکنون در حال انجام است، خاطرنشان کرد: بانک عامل بخش مسکن بنا دارد هر چه سریعتر این گروه از واحدهای مسکونی را تعیین تکلیف کند تا متقاضیان نیز تکلیف خود را از بابت نحوه بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافت شده بدانند و همزمان با سکونت در این واحدها نسبت به پرداخت اقساط ماهانه خود در قبال تسهیلات مسکن مهر دریافت شده اقدام کنند.

    علمداری افزود: در این راستا و به دنبال تاکید موجود برای تعیین تکلیف و فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر پردیس تعدادی نیروی کمکی شامل 10 نیروی شرکتی برای سرعت بخشی به عملیات تشکیل پرونده و فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر پردیس به این شهر جدید اعزام شده اند که علاوه بر شعبه بانک عامل بخش مسکن در این شهر جدید یک مکان دیگر نیز به منظور انجام امور مربوط به فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر در نظر گرفته شده است.

    وی گفت: این تصمیم با هدف سهولت و تسریع عملیات فروش اقساطی و تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان گرفته شده است.

    علمداری همچنین از آمادگی بانک مذکور برای فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر در کوتاه ترین زمان و ساده ترین شکل ممکن خبر داد و خاطرنشان کرد: بناست تا به طور حتم قبل از تحویل واحدها به متقاضیان عملیات فروش اقساطی انجام شود و این اقدام از بابت تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات واحد مسکونی برای خود متقاضیان و مالکان واحدها نیز حایز اهمیت و فایده است.

    وی همچنین سرعت عملیات ساخت و تکمیل واحدهای مسکن مهر پردیس را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در سال جاری عملیات ساخت این واحدها سرعت گرفته است و همه پروژه های مسکن مهر این شهر جدید در حال حاضر فعال هستند؛ تا پایان سال نیز اعلام شده است که 40 هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

    علمداری همچنین استقبال متقاضیان این واحدها را نیز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: به خصوص در نتیجه ارزش افزوده ایجاد شده برای این واحدها در سال جاری، هم اکنون همکاری متقاضیان نیز برای تکمیل آورده مطلوب است و میزان مراجعات برای اقدام به دریافت کارت قسط و انجام عملیات فروش اقساطی نیز در وضعیت مناسبی قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار