مدیران خودروعصر اعتبار

اداره کل بنیاد مسکن استان تهران اعلام کرد:

صدور پروانه و نقشه برای ۳۶۰‌ خانه روستایی سیل‌زده دشت آزادگان

عصر ساختمان- اداره کل بنیاد مسکن استان تهران و معین بازسازی سیل خوزستان، از صدور پروانه ساخت و دستور نقشه برای احداث بیش از ۳۶۰ واحد مسکونی سیل‌زده روستاهای دشت آزادگان خبر داد.

صدور پروانه و نقشه برای ۳۶۰‌ خانه روستایی سیل‌زده دشت آزادگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از اداره کل بنیاد مسکن استان تهران، پس از حضور این بنیاد به عنوان دستگاه معین بازسازی شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه در استان خوزستان که برای بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل فاجعه بار فروردین ماه 1398، اقدام به بازسازی واحدهای مسکونی روستایی در این دو شهرستان کرده، تاکنون بیش از 1200 تن سیمان‌رایگان از 1500 تن سهمیه اختصاصی و بیش از 168 تن میلگرد رایگان از 172 تن سهمیه اختصاص یافته به روستاییان شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه تحویل شده است.

    پس از وقوع سیل ویرانگر ابتدای سال 98 و آسیب دیدن واحدهای مسکونی شهری و روستایی استان‌های مختلف کشور، با اعلام آمادگی بنیاد مسکن تهران، ستاد معین بنیاد مسکن استان تهران در منطقه دشت آزادگان تشکیل شد و بر اساس وظیفه محوله، بنیاد مسکن تهران با ارسال چندین دستگاه انواع ماشین آلات سنگین راه سازی و ساختمانی و تعداد زیادی از متخصصان فنی و مهندسان مجرب، به انجام وظیفه در مناطق سیل زده خوزستان پرداخت.

    بر اساس این گزارش، تاکنون برای بیش از 200 واحد مسکونی پروانه رایگان صادر شده و با مشارکت مردم برای 360 واحد مسکونی دیگر دستور نقشه صادر شده و همچنین تاکنون 865 متقاضی جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

    خاطرنشان می‌شود با تلاش جهادگران بنیاد مسکن استان تهران در محل ستاد معین مستقر در دشت آزادگان و علی‌رغم گرمای طاقت فرسای این روزهای خوزستان، خدمت به مردم شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی