مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار شهرضا:

انجمن خیرین مسکن ساز شهر رضا تشکیل می گردد

عصر ساختمان:با همکاری اداره راه و شهرسازی انجمن خیران مسکن‌ساز شهرستان در حال شکل‌گیری است تا مسکن‌هایی ساخته و در اختیار افراد بی‌بضاعت گذاشته شود.

انجمن خیرین مسکن ساز شهر رضا تشکیل می گردد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»،به نقل از شهر رضا نیوز،محسن گلابی در نشست سازمان‌های مردم نهاد شهرستان،با بیان اینکه در تلاش هستیم تا اعتباراتی را برای شهرستان جذب کنیم، اظهار کرد: در جلسات الایندگی استان موفق شدیم درصدی از عوارض آلاینده مجتمع فولاد مبارکه را برای شهرضا اختصاص دهیم.
    وی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد نیاز است که به کمک دولت بیایند، گفت: اگر همت خیران نبود بسیاری از کارها در شهرستان انجام نمی‌شد.
    فرماندار شهرضا با اشاره به تشکیل انجمن خیران مسکن‌ساز شهرستان، گفت: با همکاری اداره راه و شهرسازی انجمن خیران مسکن‌ساز شهرستان در حال شکل‌گیری است تا مسکن‌هایی ساخته و در اختیار افراد بی‌بضاعت گذاشته شود.
    وی افزود: فقر عامل بزرگی است در اینکه غرورمان را از دست بدهیم اگر شخصی در جامعه دچار فقر شود غرورش از دست می‌رود.
    گلابی بیان کرد: در بازدیدی که از زندان شهرضا داشتیم، بیش از 80درصد از آنها به دلیل موادمخدر در زندان بودند که ضرورت دارد آنها را دوباره به جامعه بازکرداند.
    وی با بیان اینکه قوانینی سد راه خیران است، گفت: حفظ آبروی افراد در کار خیر بسیار مهم است، نیاز به یک بانک اطلاعاتی از افراد نیازمند شهرستان هستیم تا بتوانیم آنها را توانمند کنیم.
    فرماندار شهرضا افزود: اگر خیریه‌ها کارها را به صورت تخصصی انجام دهند مانند خیریه مسکن‌ساز و تنها در این زمینه فعالیت کنند بسیاری از مشکلات شهرستان برطرف می‌شود.
    وی با بیان اینکه بهزیستی شهرستان سالن‌هایی را برای خانم‌های سرپرست خانوار برای خیاطی ایجاد کرده، گفت: باید بحث اشتغال در شهرستان تقویت شود و کارگاه‌هایی ایجادو تجهیز شود و برای افراد سهامی درنظر گرفته شود.
    گلابی با بیان اینکه خیریه‌ها باید به دنبال آن باشند تا همدیگر را تقویت کنند، بیان کرد:  باید کارگاه هایی ی را ایجاد کنیم که ضمن درآمد ایجاد اشتغال هم به دنبال داشته باشد.
    وی با اشاره به اینکه باید بین خیریه‌ها رقابت سالم باشد، اظهار کرد: 121 هیئت مذهبی و خیریه داریم باید با کمک همدیگر زائرسرایی را برای همشهریان در مشهد ایجاد کنند.
    فرماندار شهرضا با اشاره به تشکیل انجمن خیران کتابخانه ساز در شهرستان، افزود: افرادی حاضر شدند بیش از 20 هزار جلد کتاب نفیس را در صورت ایجاد مکانی برای آن، اهدا کنند.
    وی بیان کرد: فرمانداری شهرضا، زمین با تخفیف ویژه در شهرک‌‌های صنعتی در اختیار خیریه‌ها برای ایجاد کارگاه قرار می‌دهد و اگر در مدت یکسال به اتمام برسد 60 درصد تخفیف داده می‌شود.
    گلابی تصریح کرد: موسسه مردم نهادی تحت عنوان آسیب‌شناسی و توسعه شهرستان شکل گرفته است با حدود 10 کارگروه و کمیته که تمام متخصصان و فرهیختگان شهرضایی در آن هستند و در آینده نزدیک همایش فرهیختگان و متخصصان شهرضا برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار