مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار مازندران:

بنیاد برکت ۷۰ میلیارد تومان پروژه در مازندران اجرا می کند

عصر ساختمان- استاندار مازندران گفت: با همکاری بنیاد برکت ۷۰ میلیارد تومان پروژه مشترک اشتغال زایی در بخش های مختلف در استان اجرا می شود.

بنیاد برکت ۷۰ میلیارد تومان پروژه در مازندران اجرا می کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، احمد حسین زادگان چهارشنبه شب در نشست با مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به اینکه مدل محرک توسعه را با همکاری دفتر امور روستایی و بخش‌های عمرانی در استان در دستور کار قرار داده ایم، گفت: در این مدل در قالب طرحی از 14 منطقه محروم دو روستا به عنوان پایلوت انتخاب می‌شوند و با بهره گیری از ظرفیت‌های استانی و شهرستانی در حوزه‌های عمرانی و اشتغالزایی در مسیر توسعه قرار می‌گیرند و البته در این طرح از توانمندی‌های برخی نهادها نظیر بنیاد برکت و … نیز می‌توان به درستی استفاده کرد.

    استاندار با بیان اینکه بنیاد برکت بویژه در خصوص اشتغالزایی؛ بدرستی هدف گذاری کرده است، افزود: در استان نیز از سوی دولت، اقدامات مطلوبی در حوزه ایجاد و تقویت اشتغال در حال انجام است و باید همه مجموعه‌ها و ارکان نظام در کنار هم در جهت رفع این دغدغه مهم و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و رونق نشاط در جامعه گام بردارند.

    وی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلفی در مازندران می‌توان با بنیاد برکت در مسیر پیشرفت گام برداشت و قریب 70 میلیارد تومان طرح مشترک میان استان و این بنیاد وجود دارد که باید محورهای آن در آینده مشخص شود، اظهار داشت: برآنیم تا در کنار اعتبارات دولتی، از تسهیلات و همکاری‌هایی که بنیاد برکت در اختیار استان قرار می‌دهد در جهت اشتغالزایی بهره گیری کنیم.

    حسین زادگان بهره گیری از توان بنیاد برکت در حوزه‌های اقتصادی و مسکن محرومین را از دیگر موضوعات مشترک همکاری این بنیاد با استان یاد کرد و گفت: تلاش داریم تا از ظرفیت بالای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که به دلیل دور بودن از بوروکراسی اداری، اثربخش تر در حوزه‌های مختلف حضور دارد در جهت اجرای طرح‌های مختلف بهره گیری کنیم.

    وی بر گسترش همکاری‌های فی مابین بنیاد برکت و استان؛ در حوزه‌هایی نظیر ورزش در مناطق مختلف مازندران تاکید کرد و افزود: سراسر مازندران برای ما یک نقطه واحد تلقی می‌شود و امیدواریم بنیاد نیز با توجه به مزیت‌ها و قابلیت‌های مناطق مختلف استان، در همه مناطق مازندران ورود کند.

    استاندار همکاری در بهسازی راه‌های روستایی و بهداشت و درمان در مازندران بین بنیاد برکت و استان را خواستار شد و عنوان کرد: برای هرگونه همراهی در جهت اعتلا و توسعه مازندران با نهادهای مشارکت کننده آمادگی کامل داریم.

    وی کار در 14 منطقه محروم استان در حوزه کشاورزی بویژه کشت‌های جدید و کشت دوم در محصولات جدید در دیگر نقاط استان را زمینه‌ای خوب برای کار دانست و افزود: هدف از توسعه اشتغال روستایی آنست تا همراه با توسعه زیرساخت‌ها زندگی و معیشت نیز توسعه یابد.

    استاندار با اشاره به اینکه تلاش داریم برای تأمین 2000 اشتغال خرد در مناطق محروم روستایی در این راستا در سال 98 هدف گذاری با مدل یاد شده صورت گیرد، عنوان کرد: مناطق روستایی باید جایی برای رونق زندگی روستاییان باشد تا مهاجرت معکوس تحقق یابد.

    حسین زادگان با تاکید بر اینکه پایدار کردن اشتغال خرد در گرو تأمین بازار است، افزود: مدلی که بنیاد برکت برای فروش محصولات تدبیر کرده است در این مسیر بسیار کمک کننده است.
    کد خبر

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار