مدیران خودروعصر اعتبار

ویترین بازسازی در مناطق سیل‌زده گلستان

عصر ساختمان- رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان؛ آخرین آمار عملکرد ستادهای بازسازی در مناطق سیل‌زده و رانشی این استان را تشریح کرد و از پرداخت بیش از ۳۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مالکان خسارت‌دیده خبر داد.

ویترین بازسازی در مناطق سیل‌زده گلستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، عباس حق بین امروز در خصوص عملکرد ستادهای بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان در مناطق سیل‌زده اظهار کرد: تاکنون 21 هزار واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده و دچار رانش استان گلستان ارزیابی خسارت شده است که از این تعداد 7 هزار و 300 واحد جزو واحدهای احداثی و 13 هزار و 700 واحد جزو واحدهای تعمیراتی است.

    وی تعداد واحدهای آسیب‌دیده شهری بر اثر وقوع سیلاب را 7 هزار و 433 واحد عنوان و تصریح کرد: از این تعداد یک‌هزار و 446 واحد احداثی و 5 هزار و 987 واحد تعمیراتی هستند که عملیات اجرای آنها در دستورکار است.

    رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان آماری هم در خصوص تعداد واحدهای آسیب دیده روستایی ارائه کرد و افزود: 13 هزار و 567 واحد روستایی دچار خسارت شدند که از این تعداد 5 هزار و 854 واحد آن احداثی است و 7 هزار و 713 واحد باید تعمیر شوند.

    پرداخت 37 میلیارد و 430 میلیون تومان کمک بلاعوض

    حق‌بین با اشاره به روند پرونده‌های معرفی شده به بانک‌های عامل در استان ابراز کرد: 17 هزار و 593 فقره پرونده با بانک معرفی شد که از این تعداد 4 هزار و 36 واحد در زمره واحدهای احداثی هستند و 9 هزار و 160 واحد جزو پرونده‌های تعمیراتی است.

    وی شمار پرونده‌های معیشتی که به بانک‌های عامل معرفی شدند را 4 هزار و 397 واحد عنوان کرد و گفت: تاکنون برای 9 هزار و 926 فقره پرونده در بانک‌های استان انعقاد قرارداد صورت گرفته است.

    حق‌بین از پرداخت 37 میلیارد و 430 میلیون تومان کمک بلاعوض خبر داد و افزود: این تسهیلات به 8 هزار و 262 مالک خسارت‌دیده در استان گلستان پرداخت شده است.

    وی با بیان اینکه عملیات اجرایی برای تعمیر 7 هزار و 496 واحد مسکونی خسارت دیده آغاز شده است از تعمیر و بهره‌برداری 5 هزار و 54 واحد مسکونی در مناطق خسارت‌دیده استان خبر داد.

    کاهش بروکراسی برای جبران خسارت سیل‌دیدگان آلام آنها را تسکین می‌دهد

    رئیس ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی 42 واحد مسکونی خبر داد و در خصوص سایر عملیات انجام شده در مناطق خسارت‌دیده استان گفت: تاکنون یک‌هزار و 743 واحد آواربرداری و پی‌کنی 2 هزار و 716 واحد انجام شده است.

    حق‌بین با اشاره به اجرای فونداسیون یک‌هزار و 287 واحد مسکونی از اجرای اسکلت 445 واحد و اجرای سقف 97 واحد در مناطق خسارت‌دیده در استان خبر داد و گفت: همه مسوولان باید تلاش کنند تا با کاهش بروکراسی نسبت به تسکین آلام مردم در این مناطق گام بردارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو