مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت راه آهن خبر داد: ت

تکمیل ۸۰۰ کیلومتر خطوط ریلی و حومه‌ای تا پایان سال ۹۹

عصر ساختمان- رسولی گفت: تکمیل ۸۰۰ کیلومتر خطوط ریلی و حومه ای، نیازمند ۴ هزار و ۵۰ میلیارد تومان منابع مالی است که تا پایان سال ۹۹ اجرایی می‌شود.

تکمیل ۸۰۰ کیلومتر خطوط ریلی و حومه‌ای تا پایان سال ۹۹
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن در دیدار با نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران، فرمانداران رباط کریم و اسلامشهر و هیات همراه اظهار کرد : تکمیل 800 کیلومتر خطوط ریلی و حومه ای، نیازمند 4 هزار و 50 میلیارد تومان منابع مالی است که انشالله تا پایان سال 99 طرح ها اجرایی خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه افزایش مطالبات مردم برای استفاده از قطار نشان از توسعه یافتگی است، بیان کرد:  توسعه حمل و نقل ریلی حومه ای به خصوص در محدوده و کلانشهرها از استان تهران، از مهم ترین اولویت های شرکت راه آهن برای تسهیل تردد مردم در این منطقه است.

    مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران یادآورشد: با وجود 40 سال تحریم های ظالمانه شرکت راه آهن موفق شده پروژه های ریلی زیادی را با اولویت بندی انجام دهد، زیرا تامین خواسته ها و فراهم کردن آسایش و رفاه مردم، وظیفه مهمی است که باید به سرانجام برسد.

    رسولی با بیان اینکه راه آهن سرمایه ملی و متعلق به همه آحاد مردم ایران است و باید از این امکانات به خوبی استفاده شود، گفت: باید از این ثروت ملی به بهترین وجه استفاده کنیم و مردم نیز حلاوت اجرای پروژه های انجام شده را احساس کنند، امسال باید سال استفاده از فرصت ها و افزایش بهره وری در شرکت راه آهن باشد.

    معاون وزیر راه وشهرسازی تصریح کرد: خوشبختانه در این جلسه تمام مسایل و مشکلات ریلی منطقه اسلامشهر، رباط کریم و شهر پرند مطرح و مقرر شد بزودی هیاتی از راه آهن مسایل و مشکلات موجود را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و با اولویت بندی نسبت به رفع آنها اقدام شود.

    رسولی تاکید کرد: خطوط ریلی در این منطقه از مناطق مسکونی رد می شود و باید هرگونه اقدامات مربوط ایمنی را در این مسیر جدی بگیریم و با افزایش برنامه تردد قطارهای حومه ای به خصوص در مسیرهای پر رفت و آمد مردم، تردد در این مسیرها بیش از پیش تسهیل شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار