مدیران خودروعصر اعتبار

اتمام کار بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه

عصر ساختمان- معاون رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت:بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه و سرپل ذهاب به اتمام رسیده و هم اکنون درحال ساخت واحد‌های مازاد و حمایتی هستیم که تا پایان سال جاری تکمیل خواهند شد.

اتمام کار بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از میزان، علی فولادی در خصوص واحد‌های ساخته شده در سرپل ذهاب اظهار کرد: طی زلزله استان کرمانشاه، حدود 6 هزارو 500 واحد مسکونی در شهر سرپل ذهاب تخریب شد و سازمان بنیاد مسکن در راستای جبران خسارت‌ها شروع به ساخت 9 هزار واحد در این شهر کرد.

    وی در ادامه افزود: از 9 هزار واحد که در دست ساخت است، بیش از 6 هزار و 500 واحد یعنی به تعداد کل واحد‌های تخریب شده، تا پایان تابستان سال جاری تکمیل و به اهالی این شهر تحویل می‌شود.

    معاون رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: واحد‌های مازاد به جهت مهاجرت از روستا‌ها و شهر‌های اطراف به شهر سرپل ذهاب ساخته شده اند که تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

    فولادی در رابطه با واحد‌های مسکونی در روستا‌ها بیان کرد: طی این زلزله بالغ بر 12 هزارو 500 واحد روستایی در 40 روستای اطراف سرپل ذهاب تخریب شد که در همین راستا بنیاد مسکن شروع به ساخت 30 هزار واحد مسکونی کرد که از این تعداد 24 هزار واحد تکمیل و مابغی تا پایان شهریور سال جاری تکمیل و تحویل داده خواهد شد.

    وی تصریح کرد: کار بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه به اتمام رسیده و هم اکنون در حال ساخت واحد‌های مازاد و حمایتی برای زلزله زدگان هستیم به جهت اینکه در این مدت یک سال و 9 ماه که از زلزله می‌گذرد تعدادی افراد ازدواج کرده اند و نیازمند مسکن هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی