مدیران خودروعصر اعتبار

اجاره خانه ۶۰۰ میلیونی برای استراماچونی!

عصر ساختمان- آندره‌آ استراماچونی به همراه ۳ دستیارش و شیخ دیاباته، خارجی‌های جدید استقلال هستند که تهیه خانه مناسب برای آن‌ها یکی از دغدغه‌های اصلی باشگاه است و مسئولان باشگاه استقلال از مدت‌ها پیش به دنبال اجاره خانه‌ای مناسب برای مربیان و بازیکن خارجی تیم فوتبال این باشگاه هستند.

اجاره خانه ۶۰۰ میلیونی برای استراماچونی!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از آخرین خبر، البته باشگاه استقلال برای تهیه مسکن خارجی‌های خود محدودیت‌هایی دارد که بخشی به خاطر مصوبه هیئت مدیره است که برای اجاره بهای منزل خارجی‌ها سقف تعیین کرده و در صورتی که میزان اجاره بها و رهن بیشتر از آن باشد خود خارجی‌های تیم باید مابه‌تفاوت تقبل کنند. موضوع دیگر بحث بی‌پولی آبی‌ها و خالی بودن حساب باشگاه و فشار دوباره طلبکاران به باشگاه در رسانه‌ها یا مراجعات حضوری به باشگاه است و البته بالا رفتن قیمت اجاره بها که با آپشن‌هایی که مورد نظر خارجی‌های تیم است کمرشکن می‌شود. علاوه بر این‌ها مشکل دیگری هم که وجود دارد گلایه صاحب‌خانه‌های قبلی خارجی‌های پیشین استقلال است؛ به خاطر رفتار نامناسب آن‌ها و یا به دلیل بدقولی باشگاه در پرداخت دیون که دیگر حاضر به تمدید قرارداد ملک‌های سابقی که در اختیار خارجی‌های استقلال بود، نیستند. به عنوان مثال قرار بود منزل وینفرد شفر، سرمربی فصل گذشته استقلال در اختیار آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان یا دیگر خارجی‌ها قرار بگیرد، واحدی مبله که همه نوع امکانات را داشت اما صاحب این منزل از اجاره دادن واحد مسکونی خود منصرف شده است. همچنین واحد مسکونی دیگری که در اختیار یکی از بازیکنان خارجی فصل گذشته استقلال بود از سوی بازیکن مذکور خسارت دید و صاحب‌خانه هم از اجاره دادن دوباره منزلش به باشگاه استقلال منصرف شد! قطعا در چنین شرایطی پیدا کردن مورد مناسب که هم با پول کم استقلال و هم با زمان اندکی که برای استقرار خارجی‌ها دارند دشوارتر می‌شود.

    در این میان اولویت با پیدا کردن منزلی مناسب برای آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی تیم و خانواده‌اش است. همسر و 2 فرزند استراماچونی برای اقامت در تهران طی زمانی که این مربی ایتالیایی با باشگاه ایرانی قرارداد دارد ابراز تمایل کرده‌اند و قرار است تا آخر هفته جاری به تهران سفر کنند. مسئولان باشگاه در چند روز گذشته چند آپارتمان و خانه با شرایطی که مورد نظر استراماچونی و خانواده‌اش بود از جمله نزدیکی آن به مدرسه ایتالیایی‌ها، در نظر گرفته و از آن‌ها بازدید کرده و یک مورد را پسندیده‌اند. البته اجاره بهای این خانه گران است و احتمالا از سقف تعیین‌شده توسط هیئت مدیره خارج می‌شود؛ بنابراین به احتمال زیاد و با توجه به این‌که استراماچونی تاکید داشته منزل استیجاری نزدیک مدرسه ایتالیایی‌ها باشد باید مابه‌تفاوت مبلغ را یا خود بپردازد یا از قراردادش کسر کنند. شرایط اجاره این خانه به صورت پرداخت ماهیانه 50 میلیون تومان اجاره بهاست که صاحب‌خانه اجاره 3 ماه را پیشاپیش خواسته و قرار بود اوایل هفته این مبلغ به حساب او واریز شود. اما از آنجایی که حساب باشگاه خالی است تاکنون این اتفاق نیفتاده و ظاهرا صاحب‌خانه تهدید به فسخ قرارداد کرده اما آبی‌ها از او تا پایان هفته مهلت خواسته‌اند و امیدوارند پولی که اسپانسر قول داده بود واریز شود تا پول صاحب‌خانه استراماچونی را پرداخت کنند و خانواده او به محض رسیدن به تهران در آنجا ساکن شوند. مسئولان باشگاه استقلال تا امروز فرصت دارند پول پیش خانه‌ای را که برای خانواده آندره‌آ استراماچونی در خیابان اندرزگوی تهران در نظر گرفته‌اند به حساب صاحب‌خانه واریز کنند تا قرارداد رهن و اجاره نهایی و قطعی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار