مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت توسعه و عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ۵۰ هزار واحد مسکونی می سازد

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: به منظور کمک به دولت و خانه دار شدن افراد کم درآمد تعداد ۵۰ هزار واحد مسکونی با تسهیلات ۱۲۰ میلیون تومانی احداث می شود.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ۵۰ هزار واحد مسکونی می سازد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر،  علی نیکزاد در سفر به قزوین و بررسی تمهید مقدمات احداث مسکن برای نیازمندان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و رکود مسکن و نیاز افراد کم درآمد به سرپناه برای مشارکت در این کار اعلام آمادگی کرده لست.

    نیکزاد افزود: با تعاملی که با دولت و وزیر راه و شهرسازی و بانک مسکن داشتیم با دستور رئیس ستاد اجرایی برای کمک به دولت وارد کار شدیم تا تعداد زیادی از واحدهای مسکونی را با رعایت حال واجدان شرایط احداث کرده و واگذار کنیم.

    وی بیان کرد: قرار است تعداد 50 هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود و در این راستا زمین‌هایی که متعلق به ستاد اجرایی حضرت امام است در اختیار این طرح قرار می‌گیرد تا هزینه ساخت کاهش یابد.

    نیکزاد یادآور شد: پس از واگذاری نحوه باز پرداخت وام‌ها با یک تنفس سه ساله و قسط بندی 36 ماهه صورت خواهد گرفت.

    وی اظهار داشت: اعتباراتی که داده می‌شود 20 میلیون تومان بالاتر از شورای پول و اعتبار است و 120 میلیون تومان تسهیلات خرید به هر واحد داده می‌شود و 110 میلیون تومان آورده متقاضی است که تلاش می‌کنیم با متری 15 میلیون ریال آن را بدون محاسبه قیمت زمین بسازیم.

     

    وی گفت: سهم استان 700 واحد است و در دیداری که با امام جمعه و استاندار قزوین داشتیم جزئیات طرح تشریح و مقرر شد کمک‌های لازم صورت گیرد تا در کوتاه‌ترین زمان این واحدها ساخته شود و در شرایطی که خرید خانه برای افراد کم درآمد سخت شده مشکلاتی را از روی دوش ملت و دولت برداریم.

    نیکزاد افزود: این واحدها به کسانی که فرم «ج» آنها سبز باشد و خود و افراد تحت تکلفشان زمین و آپارتمان نگرفته باشند و 5 سال سابقه سکونت در محل مورد تقاضا را داشته باشند تعلق می‌گیرد.

    مدیرعامل شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام یادآور شد: با ضرورتی که در کمبود مسکن احساس می‌شود تلاش می‌کنیم در مدت دو سال این 50 هزار واحد ساخته شده و تحویل شود.

    وی بیان کرد: در قزوین دو قطعه زمین را شناسایی کردیم که یک قطعه 250 هکتاری در شهرک مهرگان است که البته هزینه آماده سازی زیادی دارد و یک قطعه زمین 20 هکتاری در مجاورت این شهرک متعلق به دانشگاه فرهنگیان است که کاربری آموزشی دارد و آماده خرید آن هستیم.

    نیکزاد گفت: ما در فاز اول برای ساخت 700 واحد کار را آغاز می‌کنیم و آماده افزایش این تعداد هم هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار