مدیران خودروعصر اعتبار

ریزش خانه روستایی در همدان قربانی گرفت

عصر ساختمان:مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از از ریزش آوار خانه مسکونی در روستای ابرو همدان خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

ریزش خانه روستایی در همدان قربانی گرفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، مسعود دهبانی‌صابر ، اظهار داشت: ساعت 2 و 36 دقیقه بامداد امروز سه‌شنبه به سامانه 125 آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان گزارش ریزش آوار یک باب خانه مسکونی در روستای ابرو اطلاع داده شد.

    وی افزود: در این راستا 14 نیروی عملیاتی به همراه 3 دستگاه خودرو از ایستگاه‌های مرکزی واقع در خیابان اکباتان، میدان 9 دی و بلوار چیت‌سازیان شهر همدان به محل حادثه اعزام شدند.

    مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: نیروهای عملیاتی با حضور در محل حادثه جستجوی افراد گرفتار در حادثه ریزش آوار را آغاز کردند که در مدت 30 دقیقه عملیات جستجو موفق به خارج کردن ساکنان خانه روستایی شدند.

    وی گفت: ریزش آوار به دلیل فرسودگی خانه روستایی رخ داده بود و نوع سازه ساختمان از تیرهای چوبی و کاهلی گزار شده است که در بارندگی‌های اخیر این سازه‌ها سست شده و منجر به تخریب خانه شده است.

    دهبانی‌صابر تصریح کرد: ساکنان این منزل مسکونی 5 نفر بودند که در این حادثه مادر خانواده که 50 سال سن داشت جان خود را از دست داد و دختر 15 ساله نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

    وی با اشاره به اینکه روز دوشنبه 11 بار آژیر خطر در همدان به صدا درآمد، عنوان کرد: روز گذشته با مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی همدان 332 تماس برقرار شد که از این تعداد 11 تماس منجر به عملیات، 8 تماس منجر به مشاوره و راهنمایی، 32 تماس اشتباه و یک تماس گزارش حریق کذب اعلام شد و متأسفانه 280 تماس مزاحم گزارش شده است.

    مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان تصریح کرد: این حوادث شامل ریزش آوار در روستای ابرو، 2 مورد نجات حیوانات در شهرک مدرس و جاده خاکو، حریق خودرو در جاده کرمانشاه، به صدا درآمدن آژیر سیستم اعلام حریق بانک در بلوار خواجه رشید، 2 مورد نقص فنی آسانسور، نشت بنزین خودرو، سقوط خودرو داخل استخر خالی در جاده غار علیصدر، حریق عمدی سطل زباله و حریق مغازه می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار