مدیران خودروعصر اعتبار

تهران بهسازی و بازسازی ۲۱ هزار واحد مسکن روستایی در سطح استان همدان

عصر ساختمان- مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان از بهسازی و بازسازی ۲۱ هزار واحد مسکن روستایی در سطح استان طی سالجاری خبر داد.

تهران بهسازی و بازسازی ۲۱ هزار واحد مسکن روستایی در سطح استان همدان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، منطقه همدان، حسن ظفری در حاشیه بازدید معاونت امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور، از روند ساخت و ساز منازل مسکونی تخریب شده ناشی از سیل و بارندگی های اوایل سالجاری در دو روستای قره بلاغ و لک لک شهرستان اسدآباد اظهار کرد: امسال استان همدان دارای 2 هزار واحد سهمیه بازسازی و 12 هزار واحد سهمیه بهسازی مسکن در سالجاری خواهد بود که در مجموع 21 هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستاهای استان همدان ساخته خواهد شد.
    وی با بیان اینکه با ساخت 21 هزار واحد مسکن روستایی در سطح استان، شاخص  بهسازی مسکن روستایی استان همدان تقریبا به شاخص 1404 نزدیک خواهد شد که این امر گام بزرگی برای استان خواهد بود، عنوان کرد: مشارکت، همت و ورود همه جانبه مردم در این برنامه از نقش موثری در تحقق این اتفاق و گام بلند استان خواهد داشت.
    وی در ادامه سهم استان همدان از حادثه سیل ناشی از بارندگی های فروردین ماه امسال را 9 هزار واحد برشمرد و گفت: از این تعداد واحد 6 هزار واحد تعمیری و 4 هزار واحد معیشتی بوده که تأمین منابع شده و طی مراحل قانونی و حقوقی در اختیار متقاضیان شرایط قرار می گیرد.
    ظفری خاطرنشان کرد: توزیع سیمان رایگان از 10 روز پیش به مسکن های در حال تعمیر و احداث تخریب شده ناشی از سیل فروردین ماه آغاز شده و تحویل مالکان واحدهای احداثی قرار گرفته است.
    وی با اشاره به اینکه  تسهیلات احداثی در قالب 40 میلیون برای واحدهای روستایی و 50 میلیون برای واحدهای شهری در حال عقد قرار داد توسط سیستم های بانکی است، تصریح کرد: برای 6 هزار واحد تعمیری سطح استان علاوه بر 40 میلیون تسهیلات بازسازی روستایی و 50 میلیون تسهیلات بازسازی مسکن شهری، 15 میلیون تومان تسهیلات و 5 میلیون کمک بلاعوض نیز به ازای هر واحد در نظر گرفته شده که به تدریج با پیشرفت واحدها در اختیار واحدهای مالکین قرار می گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار