مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر سابق توزیع برق بیرجند:

۱۲ هزار انشعاب برق در مسکن مهر بیرجند واگذار شد

عصر ساختمان:مدیر سابق توزیع برق شهرستان بیرجند گفت: از ابتدای ساخت مسکن‌های مهر در شهرستان بیرجند در حال حاضر ۱۲ هزار و ۳۰۰ انشعاب برق در مسکن مهر واگذار شده است.

۱۲ هزار انشعاب برق در مسکن مهر بیرجند واگذار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، احمد برزگر صبح امروز در جلسه تکریم و معارفه مدیریت توزیع برق شهرستان بیرجند با اشاره به مهم ترین فعالیت انجام شده در شرکت توزیع برق این شهرستان، اظهار داشت: با دریافت این سمت از سال 81 حدود 76 هزار مشترک برق در شهرستان بیرجند وجود داشته که تا سال 85 سه شهر سربیشه، خوسف و درمیان نیز زیر نظر شهرستان بیرجند بوده است.

    وی با اشاره به اهم فعالیت‌های انجام شده مدیریت توزیع برق بیرجند از سال 81 تا 85 در این شهرستان با در نظر گرفتن شهرهای خوسف، سربیشه و درمیان و از سال 85 تا 95 در شهرستان بیرجند افزود: حدود 191 روستا در این مدت برق‌دار، حدود هزار و 310 کیلومتر شبکه فشار قوی هوایی، 17 کیلومتر شبکه فشار قوی زمینی، 620 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی، 210 کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی، هزار و 469 دستگاه پست هوایی، 21 دستگاه پست زمینی و حدود 73 هزار 790 مشترک به مشترکین مدیریت توزیع برق بیرجند اضافه شده است.

    برزگر با اشاره به اهمیت شهرستان بیرجند و استراتژیک بودن این منطقه به لحاظ مرکزیت استان بیان کرد: در این مدت سعی شده است که در یک محیط آرام و مطلوب با افراد و پرسنل شایسته امور مربوط را به درستی انجام دهیم.

    وی افزود: روشنایی معابر یکی دیگر از مهم ترین فعالیت‌های شرکت توزیع برق در مدت 14 ساله است که ثمره این فعالیت‌ها را می‌توان در روشنایی معابر خیابان‌های معلم، پاسداران، توحید، مدرس، جمهوری اسلامی، صیاد شیرازی، شهدای عبادی، شهید ناصری، کمربندی پیامبر اعظم و مسکن مهر و ورودی‌ روستاها مشاهد کرد.

    مدیر سابق توزیع برق شهرستان بیرجند با اشاره به احداث شبکه‌های زمینی اظهار داشت: شبکه‌های زمینی یکی از مهم ترین مسائلی است که در شهر بیرجند حدود 17 کیلومتر شبکه و 21 پست زمینی ایجاد شده است و در هر نقطه از شهر نیاز به تعمیرات و نگهداری باشد بدون ایجاد خاموشی فعالیت‌ها انجام می‌شود که در این زمینه فعالیت با خط گرم یکی از شاخص‌های این شبکه است.

    برزگر بیان کرد: در این چند ساله از فعالیت‌های مهم دیگر در زمینه شبکه توزیع برق اصلاح و ساماندهی شبکه بازار بیرجند بوده است که به دلیل کهولت و قطعی‌های مکرر برق نیز کل شبکه بازار تعویض شده که در حال حاضر از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

    وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط مدیران و مسئولان شرکت توزیع برق استان در این مدت در شهرستان بیرجند پست‌های باغران، خوسف، مسکن مهر، شهرک صنعتی و توسعه پست‌های شهدای عبادی و حکیم نزاری احداث و راه اندازی شده است.

    مدیر سابق توزیع برق شهرستان بیرجند تصریح کرد: در گذشته مشکلاتی در زمینه برق در سمت خوسف مانند روستاهای ماژان، معدن قلعه زری و دولت آباد با توجه به چاه‌های کشاورزی که بود وجود داشته که با راه اندازی پست‌ها این مشکلات بر طرف شده است.

    برزگر بیان کرد: یکی از کارهای بزرگی که در شهر بیرجند در بافت فرسوده شهر انجام شده اصلاح و ساماندهی قسمت‌هایی از خیابان موسی بن جعفر(ع)، کاظمیه، فرزان، خیرآباد و مجموعه 110 هکتاری شمال شهر بوده است که در گذشته مشکلاتی از قبیل خاموشی و نارضایتی‌های وجود داشته که در حال حاضر این مشکلات برطرف و مرتفع شده است.

    وی با اشاره به برق رسانی و واگذاری انشعاب در مسکن مهر شهرستان بیرجند افزود: یکی از کارهای بزرگ دیگر در حوزه توزیع برق در این شهرستان برق دار کردن مسکن‌های مهر بوده است که با وجود مشکلات فراوان در این حوزه به شکلی کار شده است که با بهره برداری از واحدها شبکه برق نیز در این مناطق وجود داشته است.

    وی تصریح کرد: از 17 هزار واحد مسکن مهری که قرار است ساخته شود در حال حاضر 12 هزار و 300 انشعاب برق در مسکن مهر واگذار شده و در سایر واحدها و نقاط مسکن مهر نیز آمادگی واگذاری انشعاب را داریم اما در این مناطق یا ساخت و ساز صورت نگرفته و یا خریداری انشعاب نشده است.

    برزگر با اشاره به اینکه در این مدت به بیش از 60 شهرک‌ روستایی برق رسانی شده است، بیان کرد: یکی از مشکلات در بحث روستاهای حاشیه شهر و مهاجرت‌هایی که بعد از استان شدن خراسان جنوبی به بیرجند انجام شده، بوده که روستاهای حاجی آباد، امیرآباد و چهکند متاسفانه با سیل بزرگ جمعیت روبه رو شدند.

    وی افزود: در روستاهای حاشیه شهر به دلیل مسائل قانونی آن زمان نمی توانستیم انشعاب واگذار کنیم و در این راستا انشعابات غیر مجازی زیادی ایجاد شد که با همکاری فرمانداری، استانداری و مجموعه صنعت این مشکل مرتفع شد.

    مدیر سابق توزیع برق شهرستان بیرجند با اشاره به مسئله نیروی انسانی اظهار داشت: نیروی انسانی مسئله مهمی است که به شکلی برنامه ریزی شده  که در توزیع برق شهرستان از نیروهای موجود بهترین استفاده شود و به دلیل عدم جذب نیرو در سال‌های گذشته بخشی از فعالیت‌ها در شرکت توزیع برق شهرستان برون سپاری و به بخش خصوصی واگذار شده است.

    وی با اشاره به شاخص‌های مهم در صنعت برق مانند کاهش تلفات افزود: در حال حاضر تلفات شبکه در شهرستان بیرجند 7.8 است.

    احمد برزگر تصریح کرد: در زمینه کاهش پیک و مدیریت مصرف نیز فعالیت‌های زیادی انجام شده که توانستیم پیک خودمان را ثابت نگه داریم و پرت خاموشی در شهرستان بیرجند نیز 42 ثانیه به ازاء هر مشترک در روز است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار